Enitsirk85
Elsker forumet
Kanskje ha med årstallet hvor den lille kommer? F.eks Marsipanene 2019?
Ja lurt og ha med årstallet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva innebærer det?
Jeg er ikke helt sikker. Annet enn å si fra til moderator om at vi er klare for hemmelig gruppe.. Men jeg har spurt I tråden som moderator Steffen la ut ang hemmelig gruppe, så vi forhåpentligvis kan lese mer om det der.Hva innebærer det?
Ser ikke ut til at noen andre har meldt seg, så kanskje er du perfekt til jobben! Jeg synes du skal ta sjansenHøres ut som en veldig kjekk jobb da, jeg kunne egentlig tenkt meg det, men tror jeg har nok med termin listen
Jeg hadde hyperemesis i begge forrige svangerskap, så tør ikke ta sjansen på og eventuelt bli TGA for så og ikke klare oppgaven.
Dere finner sikkert en som passer til jobben
Jeg bruker kun bv forumet på mobil. Tror kanskje det kan være for utfordrende å administrere skjult forum og tilganger på det.Høres ut som en veldig kjekk jobb da, jeg kunne egentlig tenkt meg det, men tror jeg har nok med termin listen
Jeg hadde hyperemesis i begge forrige svangerskap, så tør ikke ta sjansen på og eventuelt bli TGA for så og ikke klare oppgaven.
Dere finner sikkert en som passer til jobben
Jeg bruker kun bv forumet på mobil. Tror kanskje det kan være for utfordrende å administrere skjult forum og tilganger på det.
Tenker jo at det er veldig fint dersom noen har lyst på oppgaven, at de kan gjøre det
Jeg bruker kun bv forumet på mobil. Tror kanskje det kan være for utfordrende å administrere skjult forum og tilganger på det.
Tenker jo at det er veldig fint dersom noen har lyst på oppgaven, at de kan gjøre det
Ser ikke ut til at noen andre har meldt seg, så kanskje er du perfekt til jobben! Jeg synes du skal ta sjansen
Takk for fin tilbakemelding
Men jeg tror jeg avventer og ser, dessuten som skrevet over så bruker jeg bare tlf, kan bli litt knot
Kunne du tenke deg å dele ansvaret med meg?
Jeg er ikke sikker på hvor aktiv jeg kommer til å være gjennom hele svangerskapet, men jeg kan hvertfall starte, men da vil jeg vente til jeg er hjemme fra ferie i neste uke, så jeg får brukt pc.
Har ikke veldig lyst til å ta på meg alt ansvar alene..
Jeg tror nok jeg må stå over altså, men det er helt sikkert noen andre som vil dele ansvaret med deg?
Ja, er det andre som vil dele ansvar?
Alternativet er vel at vi venter til det dukker opp noen som vil det
Jeg kan gjøre det.Håper det er noen som vil da
Kanskje vi kan lage en egen tråd?
Jeg kan gjøre det.