Navn på skjult gruppe

Hva skal skjult gruppe hete?

  • Februarkulene 2016

    Votes: 6 20,0%
  • Februarspirene 2016

    Votes: 10 33,3%
  • Februarmiraklene 2016

    Votes: 6 20,0%
  • Februarnurk 2016

    Votes: 8 26,7%

  • Antall som har svart
    30
  • Avstemningen er avsluttet .
Men altså... MILF :Heartred

Jeg er av typen som syns spire/nurk/mirakel/prins-prinsesse/engler er litt for søtt til å kalle barn, og tenker jo at jeg bruker forumet mer for min egen de enn for babyen i magen sin del.
Skjønner absolutt hva du mener med at det kan bli litt for søtt, men personlig synes jeg MILF (Mother I'd Like to Fuck) er litt i groveste laget for en termin-gruppe.. Høres mer ut som en dating-side. Og det er jo tross alt barna det kommer til å handle om i en termin-gruppe.
 
Skjønner absolutt hva du mener med at det kan bli litt for søtt, men personlig synes jeg MILF (Mother I'd Like to Fuck) er litt i groveste laget for en termin-gruppe.. Høres mer ut som en dating-side. Og det er jo tross alt barna det kommer til å handle om i en termin-gruppe.

Selv om det handler om barna, er det jo ikke slik at gruppa er der for barna sin skyld, den er jo der for foreldrenes skyld. Det er i hvertfall slik jeg tenker det.
Og jeg liker MILF bedre enn de sukkersøte, fordi det for meg er en form for humor.
 
  • Liker
Reactions: 1+1
Selv om det handler om barna, er det jo ikke slik at gruppa er der for barna sin skyld, den er jo der for foreldrenes skyld. Det er i hvertfall slik jeg tenker det.
Og jeg liker MILF bedre enn de sukkersøte, fordi det for meg er en form for humor.
Absolutt, er for foreldrenes skyld :) Er nok bare en smakssak, jeg synes også noen navn kan bli veldig sukkersøte, men MILF syns jeg ble litt for langt andre veien ;) Men jeg blir nok med i skjult gruppe uansett hva den ender med å hete, så jeg skal ikke være bastant.
 
Absolutt, er for foreldrenes skyld :) Er nok bare en smakssak, jeg synes også noen navn kan bli veldig sukkersøte, men MILF syns jeg ble litt for langt andre veien ;) Men jeg blir nok med i skjult gruppe uansett hva den ender med å hete, så jeg skal ikke være bastant.
Kommer nok til å være aktiv der jeg også hvis jeg er så heldig at jeg får termin i februar ;)
Men jeg mener likevel at det ikke gjør noe å skille seg ut ;)
 
Tror denne pollen døde ut fordi det kom på navn i etterkant, og jeg ikke får lagt til navn. Foreslår at vi legger denne tråden død også får vi (noen!) lage en ny poll med Milf og mirakler osv av de navnene som kom på etterpå :) Danmark her, og navnet er ikke så viktig for min del så kjør på! :) lagde bare pollen for å komme i gang med skjult gruppe :)
 
Skjønner absolutt hva du mener med at det kan bli litt for søtt, men personlig synes jeg MILF (Mother I'd Like to Fuck) er litt i groveste laget for en termin-gruppe.. Høres mer ut som en dating-side. Og det er jo tross alt barna det kommer til å handle om i en termin-gruppe.

Enig med deg her :)
 
Back
Topp