Navn på skjult gruppe

Hva skal skjult gruppe hete?

  • Februarkulene 2016

    Votes: 6 20,0%
  • Februarspirene 2016

    Votes: 10 33,3%
  • Februarmiraklene 2016

    Votes: 6 20,0%
  • Februarnurk 2016

    Votes: 8 26,7%

  • Antall som har svart
    30
  • Avstemningen er avsluttet .

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Slenger inn en poll jeg. Stem på det navnet du liker best. Nå har jeg gått gjennom tråden "Skjult gruppe" og tatt svaralternativene fra deres forslag. Pollen er aktiv i 3 uker, men stem gjerne så fort som mulig. Vi har en stemme hver.
 
Jeg ser alternativene, på pc.. Mulig det ikke vises på appen?
 
Opprettet denne på pc, så mulig man må inn via pc ja :)
 
Jeg ville hatt med Februarlykke2016 også...
 
Får ikke til å endre det :-(
 
Et litt rart spørsmål kanskje. Jeg skjønner ikke dette med skjult gruppe. Hva er det og hvorfor? :)
 
Skjult gruppe er hemmelig, kun synlig for dem med tilgang. Dvs man kan har gjerne et sted å stille de litt mer spesielle spm som man ikke ønsker å stille på tf eller mange er mer komfortabel m å legge ut bilde der.

Det vil komme en tittel under brukernavnet ditt, navnet på forumet. Nettopp derfor syns jeg disse navneforslagene er ganske tamme. Sist var jeg med i MIA (mamma i april)

Tenkte noe kult, type MILF (mothers in loading for February) som står seg litt ut.
 
Skjult gruppe er hemmelig, kun synlig for dem med tilgang. Dvs man kan har gjerne et sted å stille de litt mer spesielle spm som man ikke ønsker å stille på tf eller mange er mer komfortabel m å legge ut bilde der.

Det vil komme en tittel under brukernavnet ditt, navnet på forumet. Nettopp derfor syns jeg disse navneforslagene er ganske tamme. Sist var jeg med i MIA (mamma i april)

Tenkte noe kult, type MILF (mothers in loading for February) som står seg litt ut.
 
Utrolig kult siste navn, Terne! Jeg stemmer for MILF og blir gjerne med i skjult gruppe. Tror jeg kvalifiserer.
 
Kan ikke noen lage en ny poll da med alle navnene som har kommet opp her, og de i pollen fra før;-)
 
Men altså... MILF :Heartred

Jeg er av typen som syns spire/nurk/mirakel/prins-prinsesse/engler er litt for søtt til å kalle barn, og tenker jo at jeg bruker forumet mer for min egen de enn for babyen i magen sin del.
 
Back
Topp