Jepp Tenker vi tar en avstemning når vi bikker 4k innlegg så er vi klare med navn før vi når 5kEr det 5K innlegg som er kravet for skjult?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp Tenker vi tar en avstemning når vi bikker 4k innlegg så er vi klare med navn før vi når 5kEr det 5K innlegg som er kravet for skjult?
Sant, artig med noe det ikke er gått inflasjon iMange av navna nevnt er brukt mye. Maiskolbene er ny, og om jeg husker riktig en av «fruktene» i Preggers appen etterhvert
Det er bare morsomt! Og med ordet mai Google corn kid (gikk vitalt for noen uker siden)Betyr maiskolbene noe? Jeg er litt treg på hva ting betyr.
Eller er det bare morsomt?
Jaa, ikke lenge igjen nåOver 3,5k innlegg nå, næææærmer seg
Det er kun de som har tilgang som kan lese og skrive innlegg, for å bli med i skjult forum må man ha vært medlem av babyverden en viss periode og deltatt med et viss antall innlegg i mai forumet for å være med for eksempel. Det er for mange lettere å dele ting inn på skjult forum enn på et offentlig forum som her siden det ikke kan søkes opp av hvem som helstNoen som kan forklare hva skjult forum er for noe? Har aldri vært borti forum før jeg meldte meg inn her for noen uker siden.
Jepp! Venter på at admin skal gjøre så vi kan lage avstemningspoll her, jeg kan ikke fall ikke få opprettet.. Tror det er en feil på forumet De fikser det nok snart!Har bikket 4K nå