Navn på gutt

OMH

Første møte med forumet
Vi venter en gutt nå om 3 uker og vi ønsker ett internasjonalt navn og helst noe som ikke alle andre heter. Uten at

Last edited:
Personlig er jeg ikke så glad i Dennis. August syns jeg er kjempefint. Men liker dere det så kjør på :)

Jeg syns det var kjempe fint! Mnd han er født i sant?
Jeg har dennis selv(8år) valgte det fordi det er tøft og få som heter det! Gutta i klassen hans vil gjerne hete dennis :P
Kjempe fint navn,dennis august :)

Takk igjen for svar. Litt blandet hva folk syns om Dennis navnet, her og dem jeg har spurt personlig.
Men syns kombinasjonen Dennis August får det til å høres "penere" ut.
Er i hvertfall ingen andre som heter det☺️ Men samtidig godt å få noen tilbakemeldinger☺️

Takk igjen for svar. Litt blandet hva folk syns om Dennis navnet, her og dem jeg har spurt personlig.
Men syns kombinasjonen Dennis August får det til å høres "penere" ut.
Er i hvertfall ingen andre som heter det☺️ Men samtidig godt å få noen tilbakemeldinger☺️
Syns ikke dere skal velge navn etter hva andre syns er fint, men hva dere syns er fint! Navnet skjemmer ingen og de rundt dere vil etterhvert blir vant med navnet.

Selv har jeg ingen gode forslag til navn, da vi sliter med det samme...

Syns ikke dere skal velge navn etter hva andre syns er fint, men hva dere syns er fint! Navnet skjemmer ingen og de rundt dere vil etterhvert blir vant med navnet.

Selv har jeg ingen gode forslag til navn, da vi sliter med det samme...

Enig i det. Men samtidig greit å høre andres mening, om åssen ett navn blir oppfattet av andre. ☺️

Jeg liker det ikke så godt, men det viktigste er jo at dere gjør det :)

Back
Topp