Navn på gutt; Ebbe, Mikkel, Edvin, Eivind eller Håkon?

Navn på gutt

• Ebbe

Votes: 11 21,6%
  • Eivind

Votes: 15 29,4%
  • Mikkel

Votes: 9 17,6%
  • Håkon

Votes: 18 35,3%
  • Edvin

Votes: 11 21,6%

• Antall som har svart
    51

Gutt på vei <3

Andre møte med forumet
Navn på gutt; Ebbe, Mikkel, Edvin, Eivind eller Håkon?

Kjør debatt eller gi din stemme! Trenger råd, vi står helt fast...

Håkon er et flott navn :)

Ebbe har jeg ikke hørt før, men tror det er et navn som kunne vokst på meg. Kult og originalt. Slenger inn en "ekstra-stemme" dit :D

Hvorfor står det * ved Ebbe?
Digger Ebbe!
Har bodd i Sverige og kjenner og vet av flere som heter det. Skikkelig bra folk hele gjengen :love7
Har inntrykk av at det begynner å bli et vanligere navn her til lands også. Vet om 3 barn under 5 i Norge som heter Ebbe.

Håkon er min favoritt nr.2
Et av de fineste navnene jeg vet om.
Har både Ebbe og Håkon på lista mi, men mannen er ikke enig :meh:

Håkon, Mikkel og Eivind liker jeg godt. De to første har jeg foreslått til mannen også. Mikkel stemte han nei til, men Håkon er vi enige om kan være et alternativ. :happy:

Hvorfor står det * ved Ebbe?
Digger Ebbe!
Har bodd i Sverige og kjenner og vet av flere som heter det. Skikkelig bra folk hele gjengen :love7
Har inntrykk av at det begynner å bli et vanligere navn her til lands også. Vet om 3 barn under 5 i Norge som heter Ebbe.

Håkon er min favoritt nr.2
Et av de fineste navnene jeg vet om.
Har både Ebbe og Håkon på lista mi, men mannen er ikke enig :meh:

* markerer vel bare det du har stemt selv :)

Tusen takk for svar! Veldig fint å høre andres mening, det er jo et valg den lille må leve med resten av livet, så føles veldig stort... og da blir det skikkelig belsutningsvegring rett og slett Takk for fine innspill

Jeg ville lurt på om Ebbe var et gutte- eller jentenavn om jeg så det uten videre informasjon. Så det får nei fra meg. Heller ikke så glad i Mikkel, det blir litt for "liten gutt-navn".

Jeg liker Håkon best.

Back
Topp