Knerten3
Glad i forumet
Det er Såå Nydelig det, men mannen liker ikke..Her blir det en liten Silas Tok litt tid før både jeg og mannen ble vandt til det, men nå kan vi ikke tenke oss et annet navn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er Såå Nydelig det, men mannen liker ikke..Her blir det en liten Silas Tok litt tid før både jeg og mannen ble vandt til det, men nå kan vi ikke tenke oss et annet navn
Elsker Arthur Har hatt lyst på det om vi fikk en gutt til, men mannen liker det ikke Vi venter jente, men klarer ikke finne navnTror det blir Alfred eller Arthur med et mellomnavn
Elsker Alfred! min oldefar het Alf, og jeg skulle så gjerne oppkalt etter han, men mannen er ikke helt enig Nå får vi uansett jente, og det å bli enige om navn føles klin umuligTror det blir Alfred eller Arthur med et mellomnavn
Nydelig navn!Det ligger an til å bli ei lita Iben
Ja jeg syns d er et så fredelig navnElsker Alfred! min oldefar het Alf, og jeg skulle så gjerne oppkalt etter han, men mannen er ikke helt enig Nå får vi uansett jente, og det å bli enige om navn føles klin umulig
Tror nok jeg sparer Alf/Alfred til nestemann og håper på gutt samt at mannen er med på det daJa jeg syns d er et så fredelig navn
Alfredine da?