Navn på den nye borgeren

Thea1988

Blir kjent med forumet
Har dere bestemt navn på den nye borgeren, hvilket navn har dere landet på og dere som er usikre, hvilke navn står dere mellom?

Vi Er veldig usikre, men foreløpig er Ludvik og Iver på listen. Tar gjerne i mot tips

Vi er veldig i tvil, men nå er det Ivar som er tentativt.

Litt usikre ennå, men det ser ut til at det blir en liten Sivert her.

Vi får en liten Edvard:happy:

Her blir det en liten Silas Tok litt tid før både jeg og mannen ble vandt til det, men nå kan vi ikke tenke oss et annet navn :)

Her er det ei lita Astrid Jensine i vente :Heartbigred
Hun skal kalles opp etter min avdøde mormor altså hennes oldemor som betydde utrolig mye før meg da hun fremdeles var i livet :Heartred

Hadde det blitt gutt skulle navnet ha vært Benjamin Alexander :) men er ei lita frøken i vente så da fikk jeg bruke navnet jeg har ønsket lenge :D

Har en liten tantegutt som heter Iben❤️
Ja, det er litt det som har vært mitt «problem» med navnet; at det kan brukes til både jente og gutt :dummy1::dummy: Vi løser det nok med å legge til et andre fornavn, så hun kan velge å bruke det hvis noen er i tvil noen gang i fremtiden :happy:

Ja, det er litt det som har vært mitt «problem» med navnet; at det kan brukes til både jente og gutt :dummy1::dummy: Vi løser det nok med å legge til et andre fornavn, så hun kan velge å bruke det hvis noen er i tvil noen gang i fremtiden :happy:

Det gjorde søstera mi også, hun la til Aleksander for å unngå forvirring

Elsker navnet og vet om flere, både gutter og jenter som heter det❤️

Vi har akkurat begynt å tenke på navn..... tenkte ikke det ville bli så vanskelig, men det er jo det:banghead:

Her har vi landa litt på Herman selv om eg er usikker ennå. Ønsker jo veldig dobbelt navn, men få av de korte navnene eg liker og alle heter jo Ole Herman :hilarious: at det skulle være så himla vanskelig og bli enige om navn hadde eg aldri trudd:wtf:

Back
Topp