Navn på barnet

Aviva har jeg ikke hørt om før :love017
Nei det er et spesielt navn! Husker for flere år siden at det var en spesiell vin på Vinmonopolet som het det og som jeg elsket, men de sluttet med den hehe :) Etter det så fikk jeg en venninne som het Aviva, og etter det har jeg bare elsket navnet! :)

Jeg har et jentenavn klart. Og hadde bare jeg bestemt så hadde det blitt det. Men frykter at jeg aldri vil få mulighet for å bruke det navnet :sad010

Har ingen navn til jente, men til gutt liker jeg Micah eller Mika. Men samboeren er redd det blir for spesielt her i Norge:/

Jeg har sagt til samboer at hvis vi får en jente så har jeg veldig lyst å kalle opp etter min oldemor. Hadde er nærere forhold til henne enn til noen av bestemødrene mine :) så da blir det Dagny.
Blir det gutt så har vi ikke bestemt oss i det hele tatt. Liker litt norrøne navn

Vi har en datter på snart 1 år og 8 mnd og hun heter Lycke :Heartred Vi har en liste med navn klare for denne lille spiren også, men vi ønsker ikke å vite kjønnet før det blir født, så vi har flere alternativer klare til vi møter «hen»:Heartred
Hvis det blir gutt, så liker vi:
Storm
Ravn
Teis
Devon

Hvis det blir jente, så liker vi:
Othelie
Mie
Tia
Noelle

Navnet Liv passer veldig fint i vår familie :)
Hvis det blir gutt så har jeg null peiling enda.

Åh, jeg elsker isfolket! :Heartred problemet er å få med far på de forskjellige navnene, men Dag er ganske enkelt og fint.
Kommet til bok 38, har ikke klart å lese etter jeg ble gravid. :happy8

synes sol og måne er fint, eller vinter, samt navn av årsmånder som «juni,juli, august, april». Liker litt annerledes navn :-)

Her er ingen navn på blokka. De jente og guttenavn jeg har hatt lyst på har vi nå i vår nærmeste krets. Så her må vi i tenkeboksen.

Her er ingen navn på blokka. De jente og guttenavn jeg har hatt lyst på har vi nå i vår nærmeste krets. Så her må vi i tenkeboksen.
Blir det gutt skal vi kalle opp, blir det jente så er alle gode oppkalingsnavn tatt. Men kan jo dele mine guttenavn som ikke jeg får brukt, Roar, Brage, Tage, Waldemar, Thorbjørn, Torben, Erling

Har sååå lyst til å kalle jenta jeg er overbevist om at er i magen min for Alvilde (etter en tippoldemor fra mor og en fra forsiden) men mannen liker ikke det navnet og synes det er for likt Sønnens navn som starter med Vil og det er hele likheten :smiley-angelic002 så det hadde vert stas om noen ble kalt Alvilde da :laughing002

Vi har en datter på snart 1 år og 8 mnd og hun heter Lycke :Heartred Vi har en liste med navn klare for denne lille spiren også, men vi ønsker ikke å vite kjønnet før det blir født, så vi har flere alternativer klare til vi møter «hen»:Heartred
Hvis det blir gutt, så liker vi:
Storm
Ravn
Teis
Devon

Hvis det blir jente, så liker vi:
Othelie
Mie
Tia
Noelle
Samme for vår del, så vi må ha både et jentenavn og et guttenavn klart.

Jeg trodde på forhånd at gutt skulle bli det vanskeligste, men der ble vi raskt enige om to alternativer. Jentenavn derimot er vi milevis unna :hilarious:

Samme for vår del, så vi må ha både et jentenavn og et guttenavn klart.

Jeg trodde på forhånd at gutt skulle bli det vanskeligste, men der ble vi raskt enige om to alternativer. Jentenavn derimot er vi milevis unna :hilarious:
Vi har vært mye frem og tilbake selv, så denne listen er igjen fra forige graviditet :hilarious:

Back
Topp