Nei det er et spesielt navn! Husker for flere år siden at det var en spesiell vin på Vinmonopolet som het det og som jeg elsket, men de sluttet med den heheAviva har jeg ikke hørt om før![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det er et spesielt navn! Husker for flere år siden at det var en spesiell vin på Vinmonopolet som het det og som jeg elsket, men de sluttet med den heheAviva har jeg ikke hørt om før![]()

Jeg kjenner en Mikah daHar ingen navn til jente, men til gutt liker jeg Micah eller Mika. Men samboeren er redd det blir for spesielt her i Norge:/
Vi har en liste med navn klare for denne lille spiren også, men vi ønsker ikke å vite kjønnet før det blir født, så vi har flere alternativer klare til vi møter «hen»
Største jenta mi heter Elie, litt liktHar noen begynt å tenke litt på fine navn? Jeg synest Ellie er veldig fint

Dag? Lest Sagan om Isfolket?Navnet Liv passer veldig fint i vår familie
Hvis det blir gutt så har jeg null peiling enda.
Åh, jeg elsker isfolket!Dag? Lest Sagan om Isfolket?
problemet er å få med far på de forskjellige navnene, men Dag er ganske enkelt og fint.Kommet til bok 38, har ikke klart å lese etter jeg ble gravid.Åh, jeg elsker isfolket!problemet er å få med far på de forskjellige navnene, men Dag er ganske enkelt og fint.

Blir det gutt skal vi kalle opp, blir det jente så er alle gode oppkalingsnavn tatt. Men kan jo dele mine guttenavn som ikke jeg får brukt, Roar, Brage, Tage, Waldemar, Thorbjørn, Torben, ErlingHer er ingen navn på blokka. De jente og guttenavn jeg har hatt lyst på har vi nå i vår nærmeste krets. Så her må vi i tenkeboksen.
så det hadde vert stas om noen ble kalt Alvilde da 
Samme for vår del, så vi må ha både et jentenavn og et guttenavn klart.Vi har en datter på snart 1 år og 8 mnd og hun heter LyckeVi har en liste med navn klare for denne lille spiren også, men vi ønsker ikke å vite kjønnet før det blir født, så vi har flere alternativer klare til vi møter «hen»
Hvis det blir gutt, så liker vi:
Storm
Ravn
Teis
Devon
Hvis det blir jente, så liker vi:
Othelie
Mie
Tia
Noelle

Jeg kjente et ektepar som het dag og livDag? Lest Sagan om Isfolket?
Vi har vært mye frem og tilbake selv, så denne listen er igjen fra forige graviditetSamme for vår del, så vi må ha både et jentenavn og et guttenavn klart.
Jeg trodde på forhånd at gutt skulle bli det vanskeligste, men der ble vi raskt enige om to alternativer. Jentenavn derimot er vi milevis unna![]()

Gøy de er fra de første bøkene Og Dag er fra den første boka! Elsker den bokserienJeg kjente et ektepar som het dag og liv
Også fine Sol jeg blir så glad i henneGøy de er fra de første bøkene Og Dag er fra den første boka! Elsker den bokserien
Ja, og Yrja, Ingrid, Alexander og Cecilie, men de første bøkene er de aller beste <3Også fine Sol jeg blir så glad i henne