Greysanatomielskeren
Andre møte med forumet
Har noen begynt å tenke litt på fine navn? Jeg synest Ellie er veldig fint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du trenger en LaufeyMine barn er halvt islandske å har ett norsk og ett islandsk navn.
Norske navn er som regel ikke problemet. Men Islandske kan være det.
Så langt har vi
Aurora Òsk
Pètur Alexander
og
Victoria Ársól
Jeg liker godt Saga, Luna Tyrill, Tyra, Ylva o.l. Eller Brage, Storm, Kaspian.. Men det er vanskelig å finne navn som passer sammen.
Spennende! Måtte "google" navnet. Vi er en smule opptatt av betydningene av navnDu trenger en Laufey![]()
Helgi Kaspian, Arnor Brage, Storm ElmarMine barn er halvt islandske å har ett norsk og ett islandsk navn.
Norske navn er som regel ikke problemet. Men Islandske kan være det.
Så langt har vi
Aurora Òsk
Pètur Alexander
og
Victoria Ársól
Jeg liker godt Saga, Luna Tyrill, Tyra, Ylva o.l. Eller Brage, Storm, Kaspian.. Men det er vanskelig å finne navn som passer sammen.
Fantastiske navn!Helgi Kaspian, Arnor Brage, Storm Elmar
Liney Saga, Leni Tyra, Leni Yrja, Tyrill Ársól
Bare følte at gutten din må hete Tage, om det blir det, vet ikke hvorfor, men når jeg leste de to andres navn, så var det liksom det som kom oppMed mine to så slet vi veldig. Guttenavn er ekstremt vanskelig syns jeg.
Men fra før av har vi Kaja og Mikkel. Vi hadde et jente navn klart hvis Mikkel skulle være jente og det er Ine. Så hvis tredje barnet er jente så blir det nok Ine. Skulle det være gutt (som jeg håper på siden det er mest praktisk siden vi har Mikkel på snart 2 år) så kommer vi til å slite med å finne navn![]()
Sniker fra desember*Fantastiske navn!
Saga, Tyra, Yrja og Tyrill er allerede på lista. Minsta heter jo Ársól allerede
Arnor Brage likte jeg godt. Strom heter allerede fetteren til jentene![]()
Aviva har jeg ikke hørt om førLiker spesielt Victoria, Ella, Aviva og LykkeSynes det er vanskeligere å finne fine guttenavn, men Casper er fint synes jeg
![]()
Enig. Det er masse masse fine islanske navn.Sniker fra desember*
Hadde et nært forhold til en islandsk familie når jeg vokste opp. De hadde en datter som het Astros. Syns det er veldig fint![]()