Navn på babyene da?

Vi har navn klare :love7:Heartblue:Heartpink

Synes det er vanskelig med navn, så venter til vi vet kjønnet, så slipper jeg å gruble så mye unødvendig :-)

ååå.. synst det blir utrolig vanskelig denne gangen!!
så får lese oss opp litt og plukke ut hvilken vi synst er fine :)

Foreløpig navn er Fnugg! ;)

Vi har et favorittnavn til begge kjønn, men får vente og se om noen av de passer til Fnugg. Kan plutselig hende at det blir noe helt annet!

Jentenavn er klart! Guttenavn er vanskelig.. Heldigvis ganske lik smak jeg og samboeren:-)

Har ikke begynt å tenke på navn. Ser det når babyen er kommet ut, da får vi en følelse på hvilket navn som passer :)

Hvis det blir jente, skal jeg kalle hn opp etter min bestemor. (Ellers har jeg sikkert tusen jentenavn jeg kunne tenkt meg å bruke!)
Hvis det blir gutt...så drit og dra. Har mange, som jeg må få mannen med på :)

Blir det jente, kan jeg garantere at hun kommer til å hete Maria. Det har jeg drømt om siden jeg først fant ut st jeg ville bli mor en dag. Sikkert 15 år siden!

Hvis det blir gutt har vi faktisk snakket om Robin.

Har noen jentenavn og noen guttenavn, men avgjørelsen blir ikke tatt før babyen kommer;)

Har lyst til å oppkalle etter bestemødrene våre som begge het Ester. Men tenkte på det som mellomnavn, så mangler foreløpig et fornavn.. Og det bør passe til Marion Adele og Amy Melody.. Og gjerne ha noe med jazzmusikk å gjøre
Tips tas imot med takk! Hehe..
Guttenavn har vi ikke klart.. Kanskje Tias, Colin eller Scott, eller en kombinasjon.

Guttenamn blir nok Håkon eller Carsten, har alltid likt Håkon, men har lyst til å kalle opp ein evt son etter morfaren min som gjekk vekk i fjor. :Heartpink
Jentenamn er det litt verre med ; rg har mange eg liker, men mannen er ikkje heilt på same bølgjelengde :p Adelen, Ariel, Eliana, Enya, Mikaela, Tilde og Zoe.. :)

Back
Topp