Navn på babyene da?

Evette

Gift med forumet
Noen som har navn klart allerede? Vi diskuterer guttenavn siden sambo håper på gutt. Og nå har vi vel 2 navn vi kanskje kan bli enig om. Han liker navn med engelsk uttalelse, jeg er litt mer åpen.
Jeg synes Tallak og Ingebrigt er fantastiske fine, gammedagse navn!
Er også glad i; William, Matheo, Kristoffer, Liam, Ian.
Men ingen av de faller i smak hos sambo:( så her blir det studering av navn og nettskriving frem til fødsel:p

Vi har ikke begynt å tenke på navn. Blir nok ikke aktuelt før etter OUL.

Vi har navn igjen fra sist ;) Eira hvis det blir jente og Thomas hvis det er gutt.

Har ikke snakket noe om navn ennå. Men kommer til å gjøre det etter oul. Har et guttenavn jeg tenker på men har ikke delt det med mannen ennå :) Ikke så lett å snakke om graviditeten når man har unger i huset og det er hemmelig :)

Har et jentenavn jeg liker også men en jeg kjenner har tatt det navnet til jenten sin. Vi er ikje så veldig clost men føler det er litt teit å ta det navnet da.

Jentenavnet har vi klart, men jeg vil holde det hemmelig. Guttenavn er vi uenige på, han vil gjerne ha Balder og jeg liker Teodor, men føler meg ikke helt 100% på det heller, så må nok føle meg litt frem til det kjennes riktig ut :happy: Liker egentlig Teo, men det er akkurat en bekjent som har tatt det navnet på sønnen hennes.

Vi har et jentenavn og guttenavn som vi har snakket om, men tenker å vente en måned ca etter fødselen før vi bestemmer oss for å føle oss litt frem :)

Har ikke diskutert navn enda, som sagt over så blir det vanskelig med barn i hus og foreløpig ikke sagt noe til dem andre. :)

Aner virkelig ikkeo_O

Vi har et jentenavn og guttenavn som vi har snakket om, men tenker å vente en måned ca etter fødselen før vi bestemmer oss for å føle oss litt frem :)
Ja, føler vi må vente til etter fødsel for å være sikker vi også :)

Jeg har ikke tenkt på navn enda, men synes navnevalget er vanskelig. Her fikk mannen gjennomslag for sitt navneforslag med sønnen, så denne gangen er det min hovedavgjørelse :p Vi skal jo selvsagt forsøke å finne et navn vi begge liker, men erfaringsmessig har vi veldig ulik smak når det gjelder navn:)

Vi har egentlig et jentenavn, men sliter med å finne guttenavn som passer til de andre, men kommer ikke til å snakke så mye om det før vi vet mer om det går bra tenker jeg

Jeg elsket spansk preget navn Datteren vår heter Isabella, og mannen min er norsk med en far fra Uruguay Jeg er svak for Alberto og Alejandro, men sist kom ikke navnet før hun var født

Her har vi helt ulik smak når det kommer til navn :( så vi får nok vente til vi vet om det blir gutt eller jente :P da kan vi eliminere noen i allefall Hehe

Det har vi ikke diskutert enda, men blir en spennende prosess vil jeg tro:smiley-angry003

Vi har ikke snakket om navn enda. Gjør det sikkert ikke før det er tid for dåp ;)
Vi har guttenavn klart i og med at vi fikk jente sist :)

Jeg har begynt å tenke på det, begge guttene er oppkalt, så tenker det er naturlig med oppkalling på nummer 3 også.... -uten at det gjør det noe lettere.... Samboer har ikke tenkt så langt enda og går nok ikke å få med på diskusjonen noe særlig før oul, tenker jeg......

Har ikke begynt og diskutere dette endå. Vil vente til vi har vært på tidelig ul og sett at alt er bra. Har ikke lyst til og knytte meg får mye. Da blir alt bare verre vist det ikke går veieno_O

Vi har begge kjønn klare;-)

Back
Topp