Navn på babyen?

Aina052015

Blir kjent med forumet
Til dere som enten vet kjønn, eller har både gutte-og jentenavn klart. Hva skal dere kalle deres lille?

Vi venter mest sannsynlig en jente, får vite helt sikkert på lørdag, så da blir hun hetende Alice hvis det blir bekreftet.

Guttenavn har vi ikke klart å bli enige om, så tar det hvis det viser seg å være en gutt. :-)

Hadde hun vert gutt hadde det blitt Fabian :) Jentenavn har vi ikke klart enda, men står sannsynligvis mellom to stk nå.

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Vi venter ei jente og vurderer Selma :) Iben og Vilma står også på listen.. (Ja, jeg vet at det minner om Fred Flintstone) ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Tror vi venter en jente, men ikke helt sikkert enda, hvis det blir det skal hun hente Emily eller Elea, vi klarer ikke velge! Liker begge to<3 hva synes dere?:-)

Guttenavn her er Hans Kristian blir det jente har vi Ingrid, Linnea, Live, Jenny, Emilie, Emma. Men er så myr fine jente navn så bruker nok noe tid på å bestemme oss vil jeg tro.

Det var visst ikke en jente vi venter i det hele tatt! Er en liten gutt! :-)

Da vi ikke var enige på åssen guttenavnet skulle staves så valgte vi litt av begge.

Thomas ville ha Phillip, og jeg Fillip, så da blir vi de første i Norge med Fhillip :-))

Vi venter gutt,og jeg har lagt min elsk på navnet Vetle men vet ikke om jeg får med meg mannen på det...

Vi venter gutt,og jeg har lagt min elsk på navnet Vetle men vet ikke om jeg får med meg mannen på det...
Vetle er så fint! Når jeg jobbet i barnehage hadde jeg verdens søøøteste blonde gutt i gruppa som hadde det navnet, helt nydelig så er veldig glad i det navnet :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det var visst ikke en jente vi venter i det hele tatt! Er en liten gutt! :-)

Da vi ikke var enige på åssen guttenavnet skulle staves så valgte vi litt av begge.

Thomas ville ha Phillip, og jeg Fillip, så da blir vi de første i Norge med Fhillip :-))
Følte du det var en jente, eller sa de det på tidlig ul?

Back
Topp