Navn og tilgangsansvarlig på skjult gruppe??

Septemberlykke var fint ja. Tar nok en stund før jeg kan bli med. Måtte vel ha vært medlem en mnd. Jeg har kun vært med i to dager. Må jeg søke/spør noen om å bli med eller blir jeg automatisk med etter en mnd/50 innlegg?

Kan hive inn en stemme på septemberlykke viss det er det som skal til for å få det stengte forumet raskt opp å gå :)

Septemberlykke var fint ja. Tar nok en stund før jeg kan bli med. Måtte vel ha vært medlem en mnd. Jeg har kun vært med i to dager. Må jeg søke/spør noen om å bli med eller blir jeg automatisk med etter en mnd/50 innlegg?
Du må søke til tilgangsansvarlig (som vi ikke vet hvem er enda) så får du tilgang om du oppfyller alle kravene :)

Håper både navn på gruppe óg tilgangsansvarlig vil være "tilgjengelig" for oss som må sitte på gjerdet en stund til...?

Håper både navn på gruppe óg tilgangsansvarlig vil være "tilgjengelig" for oss som må sitte på gjerdet en stund til...?
Det skal det være. Tror alle medlemmene får et sånn "skilt" på profilen sin, det gjør også tilgangsansvarlig så da ser en både navn på gruppa og hvem det er som har ansvar når vedkommende kommenterer i vanlige tråder, ellers så vil nok informasjonen stå i et festet innlegg også

Back
Topp