Navn og tilgangsansvarlig på skjult gruppe??

attpåklattnr2

Gift med forumet
Nå som vi nærmer oss skjult gruppe må stormskritt må vi finne ett navn.kom med forslag?
Er det noen som kunne tenke seg å være tilgangsansvarlig for gruppa??

Kom med forslag til navn på skjult gruppe folkens!!??

Man har jo de typiske;
Septemberbarna
Septemberlykke
Septemberskattene
Septembermammaer

Er fortsatt en god stund til jeg kan bli medlem...mén...

Septemberstråler (som i; solstråler o.l.)
Septemberskudd (som i; blomsterskudd f.eks.)

Noen som vet hvordan man ser hvor mange innlegg man har? For det er vel 50 innlegg inne på terminforumet man må ha for å få tilgang til skjult? :)

Noen som vet hvordan man ser hvor mange innlegg man har? For det er vel 50 innlegg inne på terminforumet man må ha for å få tilgang til skjult? :)
Du ser det inne på profilen din :) Men tror man må telle selv :)

Og det vil jo være oppgaven til tilgangsansvarlig å sjekke at de som vil være med på skjult gruppe har nok innlegg og oppfyller de andre kravene :)

September divas
September trollene
September bitches ;) ;)
September mama´s

Septemberglede 2016
Høstbarna 2016
September16

Som tilgangsansvarlig håper jeg det melder seg noen frivillig :) Greit at det er noen som har tid :p

Men en annen ting er jo at de som har termin seinest i september er bare 3+0 i dag, derfor må vi sikkert vente med avstemming og sånn til alle får mulighet til å være med å bestemme :) Men ingenting i veien for å komme med forslag :)

Jeg er ikke så aktiv her inne, så tar nok en stund før jeg har nok innlegg :p syntes septemberlykke var et godt forslag! :)

Back
Topp