Navn... igjen

Hufsa88

Blir kjent med forumet
Jeg må være verdens særeste person..som er sammen med verdens særeste mannfolk..vi blir ikke enig om jentenavn. Jeg liker navn som.. Henny, Alva, Nora, Nathalie og Sofie. Mannen er IKKE enig.Han vil ha Henriette, Emilie, Sandra osv.. jeg et IKKE enig :p Gutten er i boks.
Hva tenker dere og om å føre videre familienavn? Eventuelt satt ditt mellomnavn og gitt barnet det navnet? Dårlig formulert men det er alt hjernen min får til.
 
Koselig det å føre navn videre, men jeg vil helst finne egne. :) Dette med navn skal ikke være enkelt. ;)
 
Tror dette er et veldig vanlig dilemma! Kan jeg spørre hvilket guttenavn dere har blitt enige om? Da går det kanskje an for oss å foreslå noen navn som likner litt eller passer til for å gi dere noen nye ideer?
 
Kan dere evt. ha begge navnene? At ett av dem blir mellomnavn? :) Ganskje kjipt når man er så uenig. Vi var ikke så veldig på bølgelengde, men endte opp med et navn da hun var tre dager gammel. Det var mitt forslag og et navn jeg hadde nevnt tidligere. Så det er håp! ;)
 
Mannen min og jeg har også svært ulik smak. Han hadde siste ordet da sønnen vår ble født, så denne runden er det min tur til å avgjøre navn :)
 
Back
Topp