Navn igjen

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Haha leste på navnekarusellen nå for å bli litt klokere. Da kom jeg over guttenavet spyridon.. hvem er sv.... Kaller gutten sin for det? Eller skal man uttale det anderedes enn jeg leser det (spyr i do'n)

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Haha, oi da :p
Får håpe det er noen som har lagt det til ved en spøk.. Kan jo ikke kalle ungen sin det -eller?!?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ha ha ha ikke noe navn som blir en slager her gitt

Har dere begynt å tenke på navn? Vi har såvidt tenkt på det, men samtidig så er det jo alt for tidlig å begynne å tenke i de baner, vi vet jo ikke om dette går bra :-)

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

selvfølgelig går det bra.. hvis jeg skal gå å tenke på at det kommer til å gå galt og hva som kan gå galt, trenger jeg psykolog innen 1 uke trur jeg.. også ble jeg veldig rolig og avslappet etter hcg nivå testen..

Har jente navn klart. Men gutte navn aner vi ikke..

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

selvfølgelig går det bra.. hvis jeg skal gå å tenke på at det kommer til å gå galt og hva som kan gå galt, trenger jeg psykolog innen 1 uke trur jeg.. også ble jeg veldig rolig og avslappet etter hcg nivå testen..
Liker holdningen din!:) jeg tenker også slik. Vi kan ikke gå rundt å bekymre oss hele svangerskapet. Går det galt er det desverre lite vi kan gjøre med det uansett. Dette er en tid vi skal nyte:)

Termin 9.februar med første frøet:)

Jeg har endelig klart å finne et guttenavn jeg liker (Leon), men det ser ikke ut som om mannen går med på det heller.

Det er ikke sånn at alt er negativt og jeg går ikke rundt å bekymrer meg, men tør ikke slippe gleden helt løs heller :-) jeg er mulig litt rart skrudd sammen kanskje

Det er ikke sånn at alt er negativt og jeg går ikke rundt å bekymrer meg, men tør ikke slippe gleden helt løs heller :) jeg er mulig litt rart skrudd sammen kanskje

Sendt fra telulofen min! :)

Jeg har det egentlig litt sånn jeg også. Blir nesten litt redd når jeg ser på utstyr og navn for at jeg tar gleden på forskudd. Jeg likte ikke at mannen min tok på magen min eller snakte langt fremover i tid for noen uker siden, fordi jeg nesten var sikker på at det ville gå galt.

Jeg har alltid vært glad i å diskutere navn osv, synes det er så spennende å se og høre rundt om forskjellige navn. Jeg og sambo var egentlig på hver vår kant i begynnelsen når vi begynte å diskutere navn. Jeg er mer på den siden at jeg har lyst på et spesielt navn som ikke ligger på navnetoppen og der barnet risikerer å bli kalt for f.eks Nora T eller Alexander T, Det første navnet sambo kom med var Nora(som ligger på navnetoppen). Men vi har etterhvert begynt å skrive en liste over navn som begge liker(og jeg er inne på navnekarusellen for å se om det er aktuelt, hehe) og vi har kommet frem til både guttenavn og jentenavn som vi begge liker. Hjelper veldig å sette seg ned å skrive liste sammen:) Men som dere sier, det er enda tidlig så mye som kan skje enda, selvom jeg prøver å være positiv :)

Jeg har det egentlig litt sånn jeg også. Blir nesten litt redd når jeg ser på utstyr og navn for at jeg tar gleden på forskudd. Jeg likte ikke at mannen min tok på magen min eller snakte langt fremover i tid for noen uker siden, fordi jeg nesten var sikker på at det ville gå galt.

Men jeg er nesten litt dum å stoler på alt og alle til det motsatte er bevist..

Ny termin 03.02.14

Vi tenker litt på navn og sånt og vi var raskt enig om jente navnet, men gutte navn er vanskelig gitt :-(

Men jeg er nesten litt dum å stoler på alt og alle til det motsatte er bevist..

Ny termin 03.02.14
Eller at du har vært gjennom det til før så du vet litt om hva du går igjennom? :-)
Jeg har jo alltid sagt at jeg ikke har så lyst på barn, så jeg har jo ikke satt meg inn i noe, og når det kom så ut av det blå så er det som om jeg ikke tror det helt enda selv

Back
Topp