Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker holdningen din!selvfølgelig går det bra.. hvis jeg skal gå å tenke på at det kommer til å gå galt og hva som kan gå galt, trenger jeg psykolog innen 1 uke trur jeg.. også ble jeg veldig rolig og avslappet etter hcg nivå testen..
Jeg har endelig klart å finne et guttenavn jeg liker (Leon), men det ser ikke ut som om mannen går med på det heller.
Det er ikke sånn at alt er negativt og jeg går ikke rundt å bekymrer meg, men tør ikke slippe gleden helt løs hellerjeg er mulig litt rart skrudd sammen kanskje
Termin 26 feb med første frø <3
Sendt fra telulofen min!![]()
Jeg har det egentlig litt sånn jeg også. Blir nesten litt redd når jeg ser på utstyr og navn for at jeg tar gleden på forskudd. Jeg likte ikke at mannen min tok på magen min eller snakte langt fremover i tid for noen uker siden, fordi jeg nesten var sikker på at det ville gå galt.
Eller at du har vært gjennom det til før så du vet litt om hva du går igjennom?Men jeg er nesten litt dum å stoler på alt og alle til det motsatte er bevist..
Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14