Navn i stedet for pappa...

beibi08og11

Gift med forumet
Lillegull her fant ut å går at han skulle begynne å kalla pappaen sin for hans egentlige nvan hehe... holdt på å le meg ihjel da han roper på han[:D][:D][:D] har nok hørt at jeg bruker det navnet[:D][:D][:D] De er bare så skjønne disse ungene våre!!![:D][:D][:D]

det gjør snuppa her også av og til... så herlig når hun babler i vei..[:)]

Ja, det gjør Amelia også til tider. Spesielt hvis jeg roper på han fra en etasje til en annen. Da roper hun også på han med navn [:D]

Haha, Jonathan har også kalt pappaen sin med navn stort sett konstant de siste månedene! [:D]
Han kaller også den ene bestefaren sin med navn, hehe!

Det skjer her å [:)]

Å i helge var vi sammen med hennes tre fettere, så da ble han plutselig onkel xxx, for det var jo det de kalte han.
Og enda mer morsomt ble det når vi synes det var litt artig.

så morsomt!

Her går jeg under navnet mitt og pappan under navnet sitt når hun tøyser eller hermer etter oss.
er jeg uheldig under matlaging feks: "JULIANNA!!! du søøøhlte!!"

Ellers kaller hun han for "pappsen" ;)

her kaller han oss også etter navn innimellom, særlig når pappa ikke hører etter da roper han høyt navnet [:D]
vi har en datamaskin her der han lærer seg bokstaver, og vet hvilke bokstaver som er mamma sin, pappa sin, håvard og storebror sin.

Her roper hun "VEMYN" når han enten er i underetg eller når hun er sinna på han.. hehe (han heter Vebjørn) Ellers bruker hun mye Pappan og mamman, men det er nok fordi jeg har brukt de to ordene så mye :)

Her går guttungen å kaller meg med navn[&o] Men jeg er jo å stemor å hu sier jo bare navnet mitt så er jo ikke så rart,men liker det ikke[:)]

Back
Topp