Navn! Hva synes dere?

Newbee <3

Andre møte med forumet
Vi er foreløpig enige om et guttenavn og et jentenavn, og nå lurer jeg på hva dere synes, ikke fordi det er avgjørende, men moro å drodle litt?:)

Våre foreløpige førsteplasser:
:HeartblueMagnus & :HeartpinkJenny

Hvis dere har/får andre navneideer så er det lov å slenge seg på - inspirasjon er fint! :happy:

Fine navn:)

Fine navn! Vi er ikke gravide enda, men jeg slenger meg på her likevel, for litt input på mine favoritter. Har en snikende følelse at at vi kommer til å få to eller tre, og da blir det (i mitt hode i hvert fall) Alva, Elida og Varg :)

Kjempefine navn! :)

Jeg skulle egentlig hete Jenny eller Mathias (ikke Magnus, men det ligner jo litt), men så kom jeg ut og da synes de at jeg så mer ut som jeg skulle ha det navnet jeg nå har :p

Magnus her også, etter pappan. Lillja hvis jente, etter bestemoren. :-)

Syntes det er altfor mange fine navn, gjør prosessen så mye vanskeligere :P

Så fine navn :)
Vi sliter skikkelig med å finne navn, samboeren har ikke lyst å diskutere før etter vi vet kjønn :p og jeg vil jo helst ha alt klart med en gang :P haha
Jeg har falt for et jentenavn olivia (jeg heter ikke det altså, var det første som datt inn i hodet mitt når jeg lagde nicket også), men han spøker bare om shipper´n den gamle filmen osv osv. Men tror han har vendt seg til det nå :p og så er han fast bestemt på at det blir en gutt da, og da står jeg skikkelig fast med navn :/
Samboeren er halvt finsk, og der har de en skikk. Kort fortalt har den førstefødte sønnen toivo til mellomnavn, og det har jo da samboeren min også. Jeg har ingenting imot det og skjønner jo at han vil videreføre den skikken, men finner ingenting som passer sammen med det :p

Så fine navn :)
Vi sliter skikkelig med å finne navn, samboeren har ikke lyst å diskutere før etter vi vet kjønn :p og jeg vil jo helst ha alt klart med en gang :p haha
Jeg har falt for et jentenavn olivia (jeg heter ikke det altså, var det første som datt inn i hodet mitt når jeg lagde nicket også), men han spøker bare om shipper´n den gamle filmen osv osv. Men tror han har vendt seg til det nå :p og så er han fast bestemt på at det blir en gutt da, og da står jeg skikkelig fast med navn :/
Samboeren er halvt finsk, og der har de en skikk. Kort fortalt har den førstefødte sønnen toivo til mellomnavn, og det har jo da samboeren min også. Jeg har ingenting imot det og skjønner jo at han vil videreføre den skikken, men finner ingenting som passer sammen med det :p

Jeg må le litt - jeg foreslo Olivia her for en stund siden men da sa mannen at hun lange rare dama til skipper'n het det så det ville han ikke ha :joyful: Olivia er sååå fint:love017

Jeg må le litt - jeg foreslo Olivia her for en stund siden men da sa mannen at hun lange rare dama til skipper'n het det så det ville han ikke ha :joyful: Olivia er sååå fint:love017
ja var det han sa her også, men er liksom ikke det jeg tenker på når jeg tenker oliva. årh disse mannfolka :P jeg tror han har vendt seg til navnet nå, for når jeg prøver å snakke om navn sier han jo bare at vi har jentenavn. skjønner meg ikke på han i det hele tatt :p

Vi har tenkt på Matheo hvis det er gutt og enten Amalie eller Naomi hvis det er jente.

Morsomt med navntråd!

Her er det mye fine navn :D Mine to opprinnelige favoritter var forøvrig Johan og Elida, men de ble nedstemt av husbonden o_O

Syns det er altfor tidlig å tenke på det her, så har ikke ofra det store tankene, men om det blir jente(som jeg tror) er det stor sannsynlighet for at det blir Mina. Pga det var det navnet vi sto mellom på storesøster. Men vi får se

Back
Topp