Navlestumpen

Alexsy

Betatt av forumet
JuniJubel2021
Maiskolbene 2023 :-)
Hei! Dere som har fått baby eller har barn fra før! Vi er på dag 6 med vår baby og navlestumpen hans lukter ikke noe godt i det hele tatt! Lukten går igjennom tøy og lukter nesten litt råttent. Vet den kan lukte litt men usikker på hvor mye. Er dette normalt? Andre som har vært borti det?
Tusen takk for alle svar :Heartred
 
Ja desverre lukter det høgg. Har dere hatt hjemmebesøk av helsesykepleier? Hun kan i så fall se på den. Sist datt navelstreng av etter jeg hadde badet baby. ☺️
 
Her har den falt av rimelig fort og før det lukter for gale
 
Sniker fra juli. Husker at det var helt forferdelig med sønnen vår. Den hang på ganske lenge og luktet den til slutt gjennom både klær og dyne i vogna. Var veldig glade når den ramlet av :hilarious:
 
Har en på 6 dager nå, og stumpen datt av i dag. Lukta helt grusomt i går :hungover: Hadde blitt litt rødt rundt navlen også på sønnen vår da, så vi må rense litt med pyrisept ved bleieskift. Men den grusomme lukta forsvant heldigvis med stumpen.
 
Prinsessa sin navlestump datt av i dag og har luktet helt forferdelig siden dag 2 :wtf: hun er 5 dager i dag, sykehuset har sett på den og helsesykepleier i dag på første samtale og de mente den så fin ut…. Husket ikke det luktet så fælt når guttene mine var baby :woot::yuck:
 
På storebror datt debn av veldig fort heldigvis så husker ikke den luktet sånn.. Men flere jeg kjenner har slitt med lukten før den falt av.
 
Den falt heldigvis av i stad! Takk Gud for det. Orket nesten ikke ha han nær meg pga lukta! Skulle ønske de på sykehuset informerte litt, men alt vi fikk av info var, om den blir våt lufttørk den.. Google blir jo da ens venn, men også ens verste fiende!
 
Har tre barn, har aldri luktet noe av navlestumpen hos mine. De har raskt tørket inn før de falt av.
 
Back
Topp