navlestumpen

svizzrulla

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Oktoberbarna 2021♡
Når falt navlestumpen av? Her er han bare 4 dager men det er bare så vidt den henger fast!

Dag 12 her, men det er veldig individuelt :)

Okei. Var redd det var for tidlig! Regner med den faller av i morgen..

Datt av etter en uke sist gang.

Hvordan så det ut under da? Falt av i dag. Og er litt grønt puss der nå.

Falt av fort denne gangen. Dag 4 tror jeg det var.

Hvordan behandler dere navlen? Jeg har fått beskjed om å la den være, så gjør ikke så mye med den egentlig... Den har ikke falt av enda

Hvordan behandler dere navlen? Jeg har fått beskjed om å la den være, så gjør ikke så mye med den egentlig... Den har ikke falt av enda

Jeg tar en qtips me vann på, rundt selve navlen..der blod restene er, ikke borti selve navlen :)

Jeg fikk beskjed om å ta en qtips med vann på og ta den mellom huden og stumpen (rundt) - fjerne den væska der liksom..

Jeg har fått beskjed om å la navlen være i fred. Med forrigemann, så skulle vi vaske rundt navlen med sprit. Det var det slutt på nå. Men obs. Hvis det blir rødt på magen, rundt navlen. Det kan bety infeksjon. Det er visst vanlig at det er litt rødt på "mansjetten". (Altså selve navlen).

Jeg har fått beskjed om å la navlen være i fred. Med forrigemann, så skulle vi vaske rundt navlen med sprit. Det var det slutt på nå. Men obs. Hvis det blir rødt på magen, rundt navlen. Det kan bety infeksjon. Det er visst vanlig at det er litt rødt på "mansjetten". (Altså selve navlen).
Ja jeg hadde handlet inn klorhexidin etc, men det var visst ikke tid for å stelle navlen med slikt nå lenger ;) navlen datt av i natt, dag 6

Ja jeg hadde handlet inn klorhexidin etc, men det var visst ikke tid for å stelle navlen med slikt nå lenger ;) navlen datt av i natt, dag 6
Ja, det var det vi gjorde sist ja! Hehe, man glemmer fort.. Holdt navlen ren med q-tips og varmt vann, men den falt av på dag 5.

Back
Topp