Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, håper den går inn av seg selv snart. Får høre hva legen sier når vi skal dit neste uke. Jeg har angst for å sette den fast når jeg drar opp glidelåsen i pysjer eller noe sliktPål sin er ikke så stor men irriterende allikevel xD han ligger liksom ikke der den er heller så får liksom ikke gjort noe xD magen trengte vist litt muskler for å få den inn sa helsesøster
Huff, vi har ikke hatt det problemet heldigvisJa, håper den går inn av seg selv snart. Får høre hva legen sier når vi skal dit neste uke. Jeg har angst for å sette den fast når jeg drar opp glidelåsen i pysjer eller noe slikt![]()
Vi får ikke bade han pga at navlen er delvis falt av og den delen som er falt av er ikke grodd. Fikk beskjed om at det kan være inngangsport for bakterier og at vi må vente til det er grodd før vi bader han.her datt den av etter 4-5 dager. Den løsnet veldig ved bading, Mulig det kan hjelpe?![]()
Vi fikk ikke beskjed om noe sånt, men det var jo tross alt etter første bad at den løsnet og datt av da. Så har vi ikke badet han etterpå, så tror vi er utenfor fareVi får ikke bade han pga at navlen er delvis falt av og den delen som er falt av er ikke grodd. Fikk beskjed om at det kan være inngangsport for bakterier og at vi må vente til det er grodd før vi bader han.
Tja, si det? Jeg vet ikke. :/Vi fikk ikke beskjed om noe sånt, men det var jo tross alt etter første bad at den løsnet og datt av da. Så har vi ikke badet han etterpå, så tror vi er utenfor fare![]()
Når kan man egentlig regne navelen som helt grod?