Navlestumpen stinker!

LiHaLo

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Kan ikke huske at den har gjort det med de to andre. Hun er seks dager, kanskje ringe hs å høre? Erfaring?

Hørtes jo ikke bra ut? Hvordan er fargen? Noe gugge?
Hvis den får luft tørke litt? Forsvinner det da?

Ser for meg at den kanskje har vært fuktig under bleien og at det har blitt "svette" om du skjønner?

Eller har den vært sånn lenge, for da tenker jeg betennelse. :(

Hørtes jo ikke bra ut? Hvordan er fargen? Noe gugge?
Hvis den får luft tørke litt? Forsvinner det da?

Ser for meg at den kanskje har vært fuktig under bleien og at det har blitt "svette" om du skjønner?

Eller har den vært sånn lenge, for da tenker jeg betennelse. :(
Ser ikke spesielt rødt eller hissig ut rundt stumpen. Det blør litt fra den da. Bleia prøver vi å brette ned så den får luft, men det hender den gnikker borti..

Ser ikke spesielt rødt eller hissig ut rundt stumpen. Det blør litt fra den da. Bleia prøver vi å brette ned så den får luft, men det hender den gnikker borti..
Men det høres lovende ut at det ikke er rødt :)

Jeg ville kanskje spurt helsesøster uansett :)

Stinka her også noen dager før den ramlet av. Ramlet av da hun var seks dager. På sykehuset hadde si sagt til samboer det var vanlig....

Luktet her også før den datt av men vært helt fint etterpå:) det er jo dødt vev så naturlug at det lukter:)

Takk for svar :) ser ut til at det er rett før den detter av av her også :)

Datt av :)

Wæ, husker den navle biten, jeg sto plutselig med den i hånda under vask, skikkelig æsj. Hos snuppa grodde det ikke helt som det skulle. Så der måtte vi pensle med lapis. En slags syre som tar bort dødt vev, heldigvis ordna svigermor det, hun jobber jo med sånt :)

Wæ, husker den navle biten, jeg sto plutselig med den i hånda under vask, skikkelig æsj. Hos snuppa grodde det ikke helt som det skulle. Så der måtte vi pensle med lapis. En slags syre som tar bort dødt vev, heldigvis ordna svigermor det, hun jobber jo med sånt :)
Da er det kjekt å få hjelp ja! Følge med litt på den, lukter litt enda men ser ikke betent ut :)

Back
Topp