Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blør fortsatt litt så lenge etterpå?Dag 5. Men det var bleien som gjorde det, den falt ikke av "naturlig". Hun er nå 26 dager og det blør av og til fra navlen.
Jeg er skeptisk til om de er normalt, men jeg va til helsestasjon i går og helsesøster ment det er bleien som skaver mot navlen. Vi skal prøve å ikke dekke navlen med den (brette ned den) men jeg synes det var vanskelig, bleien bretter seg opp igjen og det var fortsatt blod i morges. Skal se imorgen hvordan det ser ut.Det blør fortsatt litt så lenge etterpå?Har du snakket med lege/helsesøster om det? Normalt?
Hmm, merkelig.. Regner med de vet hva de snakker om, men høres rart ut i mine ører at det kommer litt blod enda.Jeg er skeptisk til om de er normalt, men jeg va til helsestasjon i går og helsesøster ment det er bleien som skaver mot navlen. Vi skal prøve å ikke dekke navlen med den (brette ned den) men jeg synes det var vanskelig, bleien bretter seg opp igjen og det var fortsatt blod i morges. Skal se imorgen hvordan det ser ut.
Det rinner ikke blod da, det er kun litt tørket blod i fordypningene om du skjønner. Så vasker jeg bort det med Pyrisept![]()
Jeg er skeptisk til om de er normalt, men jeg va til helsestasjon i går og helsesøster ment det er bleien som skaver mot navlen. Vi skal prøve å ikke dekke navlen med den (brette ned den) men jeg synes det var vanskelig, bleien bretter seg opp igjen og det var fortsatt blod i morges. Skal se imorgen hvordan det ser ut.
Det rinner ikke blod da, det er kun litt tørket blod i fordypningene om du skjønner. Så vasker jeg bort det med Pyrisept![]()
Hmm, merkelig.. Regner med de vet hva de snakker om, men høres rart ut i mine ører at det kommer litt blod enda.
Det ordner seg nok snart![]()
Så godt å høre!Akkurat det samme skjedde her. Både lege og helsesøster har sagt at det gikk helt fint. Bare stell litt forsiktig med pyrisept.
Nå er Ludvig 7 uker straks og navlen er helt fin![]()
Jeg er skeptisk til om de er normalt, men jeg va til helsestasjon i går og helsesøster ment det er bleien som skaver mot navlen. Vi skal prøve å ikke dekke navlen med den (brette ned den) men jeg synes det var vanskelig, bleien bretter seg opp igjen og det var fortsatt blod i morges. Skal se imorgen hvordan det ser ut.