Navlestrengen

Den falt av etter 6 dager men det kommer ut litt blod fortsatt så renser den, har ikke kjent noen lukt...
 
Hun er 8 dager, og den er fortsatt på. Har ikke gjort noe med den - undersøkte litt rundt den i går for å se om det var puss e.l., men så fint ut, så lar den bare være i fred. Lukter litt når jeg legger nesa helt inntil, men tenker ellers ikke på det.
 
Denfalt av ettwr vi kom hjem fra sykehuset hvertfall. Og vi kom hjem sent på dag 4;) så kan tenke meg rundt dag 6
 
Dag 4 tror jeg. Her lukta det ingen ting. :)
 
Hun var 6-7 dager :)
 
Min er 9 dager i dag. Dem har fremdeles ikke ramlet av, og har dessverre begynt å lukte :(
 
Ramla vel av etter ei drøy uke ca :) væsker litt nå, så renser den med sånn rense middel og strør på potetmel. Ser veldig greit ut nå :)
 
Nå er ho12 dager, den er fortsatt på, og det stinker. Kjenner det gjennom klærne, og det kommer en dunst hver gang jeg tar henne opp. Ugreit! Men ingen puss eller rød hud, så regner med det er ok...men er jammen klar for at den faller av nå! Ikke gøy å vise fram en stinkende baby...
 
Hun er 13 dager i dag og den er fortsatt på. Med storesøster datt den av da hun var nøyaktig en uke gammel. Har ikke merket at den lukter.
Den løsnet på dag 14 og ble hengende i en tynn tråd og falt av på dag 15. Luktet aldri noe.
 
Endelig datt den av! Faktisk mens jeg skrev forrige innlegg:-)
Så bra! Jordmødrene på sykehuset da at de kan lukte at den er på vei av, den begynner visst å dunste en dag eller så før den går :)
 
Idag :) 7 dager gammel. Den har lukte ille(!) de siste dagene. Når vi har hatt besøk så har gjestene "sniffa" med nesa, med ett "ny bleie tid" blikk mott meg og bf, der vi må ha forklart at det er navlen :p
 
Back
Topp