Navlestrengen

Mimink

Elsker forumet
Når falt navlestrengen av hos deres små?

Her falt den av etter 5 dager, og godt var det :) Den stinket noe helt grusomt det siste døgnet!!

Rundt dag 6/7. Lukta bare ille hvis jeg stakk nesa mi oppi og lukta :P

Datt av 4 dager etter at han ble født. Jeg hadde trodd den ville henge der lenger :P

Dag 6 tror jeg at det var. Luktet ikke akkurat godt, nei...men lukta forsvant med den siste biten, og nå er navlen helt ren og fin :)

Datt av på dag 6, dag 5 med storesøster. Lukta ikke så ille denne gangen syntes jeg, men godt å bli kvitt den ;)

Etter 3, syns det var litt tidlig.. Og nå etter tre uker renser jeg den fortsatt for litt blod!!!

Dag 7 mener jeg her. :) En liten bit igjen fortsatt, men lukter heldigvis ikke. :P

Hun er 13 dager i dag og den er fortsatt på. Med storesøster datt den av da hun var nøyaktig en uke gammel. Har ikke merket at den lukter.

Datt av allerede på dag 2.

Datt av på dag 6, merket aldri at den luktet noe :-)

Datt av på dag 6 her. Lukta ingen ting og var helt tørr og fin da den ramla av :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hang i en tynn "tråd" fra dag 5 til 7, før den falt av på dag 8 :)

Husker ikke når den datt av. Var rett under ei uke gammel. Vi har penslet den med lapis frem til nå. Har gjort det 2-3 ganger i uka i en mnd. Håper den lukker seg selv nå eller så må vi pensle mer. Har ikke kjent noe lukt.

Back
Topp