Navlepiercing

Tok ut min på ultralyd og harbikke satt inn noe igjen. :) får håper det holder seg til etter lillegutt kommer, hvis ikke så får jeg se hva jeg gjør. :)

Jeg har bare tatt ut min når jeg skal på ul. For der liker de ikke at man har det. Man får ikke ha noe slike ting i når man føder heller. Ikke hørt om gravidpiercing? Hva er forskjell? Jeg har en tatovering bak i korsryggen også, og har fått høre at mange jordmødre ikke vil sette epidural da. Men det er jeg bare glad for. For frykter sprøyter for alt i verden (litt morsomt siden jeg faktisk har tatovering, Hehe)

Jeg har bare tatt ut min når jeg skal på ul. For der liker de ikke at man har det. Man får ikke ha noe slike ting i når man føder heller. Ikke hørt om gravidpiercing? Hva er forskjell? Jeg har en tatovering bak i korsryggen også, og har fått høre at mange jordmødre ikke vil sette epidural da. Men det er jeg bare glad for. For frykter sprøyter for alt i verden (litt morsomt siden jeg faktisk har tatovering, Hehe)
Gravidpiercing er som en vanlig piercing bare "stanga" er i plastikk og lenger enn vanlig, slik at man ikke ødelegger hullet med å ha en i .. jeg hadde piercingen i på ul og vet flere har født med gravidpiercingen i! :) liker heller ikke nåler, derfor prøver jeg å bevare piercinghullet åpent, slik at jeg slipper å ta på nytt :D

Jeg hadde vanlig piercing til jeg var 8mnd sist gang :p da tok jeg den ut. Satt den inn igjen et par mnd etter fødsel (fordi jeg hadde glemt den, mye annet å tenke på, haha). Og det gikk fint :) hadde ikke grodd igjen (måtte presse litt for å få den inn, men var ikke mye).
Har tenkt å ha den lengst mulig i denne gang også :) og sette den inn igjen etter fødsel. (Har hatt navlepiercing i 9 år)

Jeg hadde vanlig piercing til jeg var 8mnd sist gang :p da tok jeg den ut. Satt den inn igjen et par mnd etter fødsel (fordi jeg hadde glemt den, mye annet å tenke på, haha). Og det gikk fint :) hadde ikke grodd igjen (måtte presse litt for å få den inn, men var ikke mye).
Har tenkt å ha den lengst mulig i denne gang også :) og sette den inn igjen etter fødsel. (Har hatt navlepiercing i 9 år)
Såbra! Det er jo så fint :) jeg satte i gravidpiercing i går, og tenkte å ha den i så lenge det er mulig og lov! :)

Med de to andre hadde jeg den i til fødsel. Fikk ett arr sist gang, fordi piercinghullet strakk seg så grådig. Denne gangen tok jeg den ut da jeg fant ut jeg var gravid.

Tok ut min på oul, og satt den aldri inn igjen. Søstera mi fikk et kjempe stygt arr av å ha den i, så det tør jeg ikke. Men dette er sikkert veldig forskjellig fra person til person :)

Back
Topp