Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gravidpiercing er som en vanlig piercing bare "stanga" er i plastikk og lenger enn vanlig, slik at man ikke ødelegger hullet med å ha en i .. jeg hadde piercingen i på ul og vet flere har født med gravidpiercingen i!Jeg har bare tatt ut min når jeg skal på ul. For der liker de ikke at man har det. Man får ikke ha noe slike ting i når man føder heller. Ikke hørt om gravidpiercing? Hva er forskjell? Jeg har en tatovering bak i korsryggen også, og har fått høre at mange jordmødre ikke vil sette epidural da. Men det er jeg bare glad for. For frykter sprøyter for alt i verden (litt morsomt siden jeg faktisk har tatovering, Hehe)
Såbra! Det er jo så fintJeg hadde vanlig piercing til jeg var 8mnd sist gangda tok jeg den ut. Satt den inn igjen et par mnd etter fødsel (fordi jeg hadde glemt den, mye annet å tenke på, haha). Og det gikk fint
hadde ikke grodd igjen (måtte presse litt for å få den inn, men var ikke mye).
Har tenkt å ha den lengst mulig i denne gang ogsåog sette den inn igjen etter fødsel. (Har hatt navlepiercing i 9 år)