Navlepiercing

Katrine93

Blir kjent med forumet
Bør jeg ta ut piercingen min, eller bytte til gravidpiercing etter hvert? Noen som har erfaringer med dette? Har sett noen bilder av at man kan ende opp med lange arr pga. piercing..:(

Last edited:
Jeg tok den ut :) fikk ikke arr, men navlen forandret seg etter svangerskapet, så jeg kunne ikke brukt piercingen uansett, hadde sett rart ut :) jeg har ikke erfaring med disse gravidpiercingene, men ser for meg de vil henge seg opp i alt mulig etter hvert ;)

Jeg tok min ut ca uke 20 sist, men da var jeg liten.. Ikke noe arr! Og fikk den igjennom uten at det gjore vondt ca 3 mnd etter fødselen! Men nå skal jeg ta den ut for godt tror jeg!

Hva slags arr da? Hullet er jo der og mulig det strekker seg men?

Lurer egentlig på dette selv, så jeg følger med litt jeg. Føler meg så naken uten piercingen nå :p

Jeg tok ut min tidlig sist. Fikk ett lite strekkmerke ifra hullet. Satt den aldri i ugjen.

Jeg tok ut min tidlig sist. Fikk ett lite strekkmerke ifra hullet. Satt den aldri i ugjen.

Samme her, bare at jeg fikk to større strekkmerker ifra hullet...ikke pent..satt den heller ikke i igjen.

Tok ut min så fort jeg fant ut om graviditeten jeg :) Blitt vandt til å ikke ha den der nå, men ikke noe pent med det hullet ! En venninne av meg brukte gravidpiercing og det gikk veldig fint :)

jeg var så dum at jeg tok piercing i navelen da jeg var 15, men tok den såklart ut etter 5-6 mnd. Har fortsatt hull, som er grodd igjen på siden som er inni navelen, men den enden som er over navelen er veeeeldig synlig og ser ut som et vanlig hull. Angrer så mye på at jeg hadde en fjortisperiode den sommeren jeg tok den. for nå ser det såååå forferdelig ut. Krysser fingrene for at hullet ikke rakner eller sprekker opp nå som magen snart begynner å vokse :( vil helst at alle spor av den skal forsvinne :P

Jeg tok min ut året før jg ble gravid, den har grodd igjen mm en ble veldig stygg etter graviditeten desverre... Eller veldig stygg er og ta i men den ble mer synlig da :-)

Jeg er gravid med nr 3 og kommer ikke til å ta den ut før jeg må. Dvs når huden over nålen begynner å bli ganske strekt. Med meg har det gått helt fint. Satt den inn igjen etter fødsel ;-)

Tok ut min i veke 6 sist, den vart eit likevel eit einaste stort strekkmerke heile greia..var mørkeblå! Har sett ut som ei stygg vorte etter at alt skrumpa sammen igjen. Angrar veldig på at eg nokon gong tok den piercingen altså..

Tok ut min i 2008 og jammen meg får jeg ikke inn piercingen nå:p men det skal ikke inn noe nå el etter fødsel:D

Tok ut min i veke 6 sist, den vart eit likevel eit einaste stort strekkmerke heile greia..var mørkeblå! Har sett ut som ei stygg vorte etter at alt skrumpa sammen igjen. Angrar veldig på at eg nokon gong tok den piercingen altså..
Uff ja, det var jo så kult en stund! :p er det mange som piercer seg for tiden da? Hører eller ser sjelden noe av det, i min storhetstid for 10 år siden var det mange som tok det, selv hadde jeg 5 :o

Min var grodd igjen da jeg ble gravid, men har fått to strekkmerker akkurat fra piercing hullet og oppover. Ser ut som to playboy kaninører.

Jeg kommer til å ta den ut når det er behov for det, men jeg føler meg naken uten så liker å ha den der..

Vikig og huske på at vi alle har forskjellig hud, og vil få forskjellige resultat =)

Får ta det som det kommer :D
Om jeg får strekkmerker e.l. bryr jeg meg fint lite om det. Arr og skavanker har jeg nok av, så et til vil ikke ha noen betydning for min del :p haha

Back
Topp