Navlen

mamma900

Glad i forumet
Flere som har fått litt lysebrun aktig farge på navlen etter dere ble gravid? navlen min har begynt å stikke ut nå.. og fargen har forandret seg og blitt mørkere... har ingen gravid stripe som går nedover heller foressten [:)]

Den begynner å skifte farge nå ja, og den er nesten helt poppet ut...
Har heller ikke fått fødselsstripe denne gangen... Spennende å se om den kommer eller ikke[8D]
Kom ganske tidlig med gutten vår...
Heter seg jo det at guttemammaer får den, men ikke jentemammaer... Men det er nok bare en myte[:D]

navlen min er på veg ut.. er så mye annerledes enn den var før.. har en kompis som ville se den igår..og utbryter -> at han digger den av en eller annen grunn hehe.. men har ikke noe stripe..

Mamma mente å huske at hun også hadde det da hun gikk med meg og broren min.. så er vel normalt!
mamma hadde dilla på hvitost, og appelsin juice/appelsin.... akkurat slik som meg.. ligger vel i genene .

hadde LENGE "rosin"navle ,tror ikke den forsvant før slutten av barneskolen jeg .. sikkert derfor den spretter ut så fort nå.. [:)]

ORIGINAL: Vugge

Lurer på hvor mange som kikker etter når de leser det innlegget her!!

Jeg hadde ikke det, men så har ikke min begynt å stikke ut heller, for den er såpass dyp.. Tror ikke den kommer til å gjøre det jeg.. Har heller ikke sånn stripe, så kan ikke hjelpe deg :)

Sign!!

Ingen froandring i farge, men navelen poppet ut allerede i uke 15 meiner eg[:)] 

ikke noe anderledes farge her, men navlen går nesten i ett med magen.

Fødselstripe har jeg ikke. Hadde ikke det med forrige heller.

Jeg merker at navlen strekker på seg, men den har ikke poppet ut! Men sånn mørk stripe har jeg, dem sier det er et tegn på gutt? og det stemmer jo i såfall hos meg [:D]

Navlen min har blitt veldig vid, og er minst halvparten så dyp som den var :) Og jeg har fått stripe BÅDE nedover og oppover! (har bare lest om triper nedover)

Back
Topp