Navlen!

Hirka

Gift med forumet
Junilykke2018
Septemberlykke 2021
min begynner å bli stram og veldig lite dyp :P
Noen som har erfaring med om/når navlen «popper» og om det er ubehagelig?

Jeg var sikker på at den skulle poppe med nr 4, men den gang ei. Får aldri sånn strek heller jeg fra navlen, og ned..
Ikke noe strek her foreløpig :)
Men hvis navlen skulle poppe, eller jeg skulle fått sånn strek, når ca er det vanlig at det kommer tro..? :wideyed:

Min begynner å nærme seg "popping" nå, fikk utover navle i sist svangerskap og det var ikke noe jeg merket (men selvfølgelig så)... Den gikk inn igjen etterpå, selv om det var litt slappere hud over etterpå.

(sniker fra juli, fødte tidlig sist så havner kanskje her tilslutt)

Når og om navlen popper ut kommer nok veldig an på hvordan navlen din ser ut fra før, og hvordan magen din er. Hvis du har lite magefett og en grunn navle, så skjer det nok ganske tidlig. Har du litt mer polstring på magen og navlen ligger dypt vil den kanskje ikke poppe i det hele tatt.

Min stakk litt ut helt på slutten, men ikke sånn voldsomt som jeg har sett at den gjør på noen.

Har ikke å får nåk ikke poppe navle:) men den har blitt gravidnavle, ikke så dyp som vanlig

Navelen min poppet sist, og popper allerede litt nå :p begynte tidlig med det.. uke 16 kanskje. Men jeg har to som ligger oppå hverandre, så kanskje det har litt å si på at min popper.

Jeg hadde ikke strek sist. Men jeg har naturlig en stek fra navelen og ned og har alltid hatt det. Sønnen min har faktisk det samme :p

Back
Topp