Navlen!!

Lightning85

Glad i forumet
Navlen er ikke der den har pleid å være:P Flytta seg mange centimeter! Weeeeeird:) Andre også som har oppdaga dette?:P

Ikke ennå :D Men gleder meg til den dagen jeg våkner om morran og har utovernavle. Like spennende å se innsiden av navlen sin hver gang :laughing002

Jepp her er den høyere oppe, synes det er tidelig, har fått et innsykk rett over navlen og, den har ikke kommet før mye senere i de andre svangerskapene:p

Neinei, ikke utovernavle:P Er vel ikke mulig å få sånt før helt mot slutten av svangerskapet? Min navle er nærmere puppene nå, høyere opp liksom:P

Ikke merka så mye enda, borsett fra at det utrolig sexy navelbrokket jeg fikk med førstemann begynner å tyte ut da jeg hoster og ler og sånn! Yummey! :D

Jonathan 14.01.11 <3
Lillebror ventes 08.06.13 <3

Min er utover.. og veldig lekker med hull etter piercing som har blitt strukket.. og jeg var flink å ta den ut lenge før jeg ble gravid også,men hullet var jo der fremdeles.

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Ikke ennå :D Men gleder meg til den dagen jeg våkner om morran og har utovernavle. Like spennende å se innsiden av navlen sin hver gang :laughing002

Jeg fikk ikke utovernavel sist, og ser ikke ut som den kommer denne gang heller :/ Jeg som hadde gledet meg til og se :p

Navlen min har flyttet litt på seg den og. Men det er nylig! Den går litt utover nederst, så ser litt rar ut ;)

Aaaner ikke jeg :P Syns kanskje det virker trangere ved navel hølet??

Haha, her er ho med NULL Peiling :P

Fikk ikke utover navel sist, å det ble sambo såååååååå skuffa over. mr trykke på alt av knapper å blåmerker!!
Så jeg hååper den ikke gjør det nå heller :P

Min er høyere opp ja, men langt ifra noen utovernavle enda... har egentlig ikke fått så stor mage enda :/

Så det i går, kan faktisk virke som den er litt høyere :P

Riste på hodet av meg selv. ;)

Har jeg ikke studert..... Ser at di ørsmå strekkmerkene rundt navlen er kommet fram igjen - de har liksom vært gjemt inni der en plass.... Så strekkes gjør det.

Har ikke hatt utover navle med de 3 første så tviler på den popper nå heller......

Back
Topp