Navlen???

Liten spire83

Forelsket i forumet
Idag når jeg byttet på vesla så jeg til min store forskrekkelse at det var kommet litt blod fra navlen hennes???[:(] [:(] Full panikk med en gang jeg da..[&o] har fått vasket og stelt den og håper på det beste. [:-] Det var ikke rødt eller opphovent rundt, men litt blod rundt nalen og litt bak huden(hvis dere forstår, inni der messom).

Flere som har opplevd dette????  det spørs om vi har vært borti den eller hun selv..kanskje bleiekanten også... Kjenner jeg blir helt varm og litt nervøs...

Sånn var det her også dagene før navlestumpen datt av. Så lenge hun ikke ser ut til å ha noe ubehag, så er det nok helt greit. Hvis du alikevel skulle føle deg usikker, så kan du ringe helsestasjonen, eller der du fødte. Men stumpen detter sikkert av i helga. Håper det går bra med dere![:)] Klem!

ORIGINAL: Camilla_21

Sånn var det her også dagene før navlestumpen datt av. Så lenge hun ikke ser ut til å ha noe ubehag, så er det nok helt greit. Hvis du alikevel skulle føle deg usikker, så kan du ringe helsestasjonen, eller der du fødte. Men stumpen detter sikkert av i helga. Håper det går bra med dere![:)] Klem!

Tusen takk![;)] Blir litt roligere... Mamma kommer en tur i morgen, så skal la henne se litt på den også. Det er liksom blod nederst rundt navlen...(inni der også...) tørr ikke gni for mye så har ikke fått bort alt som har størknet. Nei ser liksom ikke ut til å være vondt. Hun er heller ikke varmere enn vanlig... Hun er lik som hun har vært til nå iallfall... gråter når jeg renser den, men hun gråter når vi bytter bleie også... så er vel bare bade-situasjonen tror jeg...

Er det ikke bedre i løpet av helgen får vi ta en tur på sjukehuset der jeg fødte, slik at de får sett på den.. Blod renser vel litt også, gjør det ikke??? det er IKKE verk eller noe slik der iallfall...

Klem [:)]

ingen flere....??

Alva har hatt litt sånn siden stumpen falt av,men nå begynner den å bli fin.tror ikke du skal bekymre deg.helsesøstra sa det var normalt.så lenge den ikke blir rød og hoven og det kommer puss,så er det ikke noe farlig

ORIGINAL: babyem

Alva har hatt litt sånn siden stumpen falt av,men nå begynner den å bli fin.tror ikke du skal bekymre deg.helsesøstra sa det var normalt.så lenge den ikke blir rød og hoven og det kommer puss,så er det ikke noe farlig

Signerer den...sånn var det her ett par dager etter at stumpen datt av...kanskje ikke rart når bleiekanten irriterer der...men nå er han super fin så det er ikke noe å bekymre seg over..men klart man blir litt redd....

You must log in or register to reply here.
Back
Topp