Navlen...

Lunah83.

Elsker forumet
Når er det vanlig at navlen spretter ut egentlig?
Håper den gjør det snart, for jeg føler nesten at magen min er litt "teit"
når det går litt innover på midten liksom [8|]

Noen andre som har fått navlen ut nå?

Navlen min har aldri vært ut i de 3 tidligere svangerskapene mine, så det er nok forskjell fra kvinne til kvinne tenker jeg[8|]

Min har begynt  å tøye seg skikkelig kjenner jeg, ser mer av innsiden nå, men ikke noe mer enn det..

Oi ,det har jeg ikke tenkt på ...Føler at navlen min har stått litt ut i forhold til magen før jeg ble gravid og at den nå er mer i plan med magen ...

jeg har ikke navle lenger, helt rart

Det spørs vel hvordan navelen er det i utgangspunktet [:)]
Min er det ikke så stor forskjell på.....enda jeg har en veldig så bulete liten kul på magen nå[:D]

Min spratt ut kjempetidli... Nå er det sånn at når jeg strammer magemusklene stikker den enda mer ut, det er ganske moro... Når jeg flirer så står den ganske så mye ut...

min også hihi [;)]
ORIGINAL: maibabyivente

Min står mye ut, men er nok veldig individuelt[:)]

min navel er inn den og.. men har fått sånn "lapp" over den.. ikke hele da , men halve navelen [8|]

Min poppa ut i forrige uke[:)]
Ser så snodig ut.
Hvis jeg hoster så stikker den lengre ut... Hi hi....

navlen min har alderi sputtet ut heller, den er nok for dyp[;)]

Jeg vet ikke når det er vanlig, men min har kommet ut rundt uke 25.. synes det er litt ekkelt at den stikker ut jeg.. har til og med fått gnagsår på den.. hihi..

Min poppa aldri i forrige svangerskap - nå har jeg sett den poppe et par kvelder, men på morra'n er den tilbake og litt mer flat[;)]

min var skikkeli dyp før jeg ble gravid!! nå er den helt flat[;)] popper når som helst tror jeg!! syns det er skikkeli fasinerende å se på jeg.. hehe[;)]

Nå begynner det å skje ting! Navlen har forandret seg betraktelig. Mulig den spretter ut snart [:D] Har ganske dyp navle jeg også, kanskje derfor det tar så lang tid. KJEMPEglad for at jeg valgte å ta ut piercingen i hvert fall! Savner den ikke i det hele tatt!

Navle? Den er borte gitt..[:D]

Back
Topp