navlen min....

~knocked up~

Gift med forumet
begynner å bli grunnere... har egentlig en veldig dyp navel og no ser eg den blir grunnere og grunnere[:D]
syns det er så kos med utovernavel på gravide så gleder meg til den begynner å gå ut[:D]

flere som er begynt eller fått utovernavel?

har enda ikkje fått den streken fra navlen og ned heller eg.. sist fikk eg fra mellom puppene og hele veien ned... men husker ikkje når eg fikk den..
noen som har fått den?

hihi, koselig [:)] navlen min er fortsatt dyp, men huden rundt der hvor navleringen var er blitt steinhard! jeg har fått en svak svak strek fra under BHen til navlen, og fra navlen ned til skambenet..

Jeg har ikke fått noe strek. [:)]
Navelen min er også dyp, men nå har den blitt mye grunnere. Håper den ikke popper ut jeg da, for jeg liker ikke det, hehe. Men vi er jo forskjellige. [:)]

ORIGINAL: hb77

Jeg har ikke fått noe strek. [:)]
Navelen min er også dyp, men nå har den blitt mye grunnere. Håper den ikke popper ut jeg da, for jeg liker ikke det, hehe. Men vi er jo forskjellige. [:)]

hehe syns det ser så koslig ut på gravide.. men ellers liker eg det ikkje.. hehe..

magen min er og blitt ganske så hard der.. men litt sløv helt nede siden magen ble litt sløv etter forje sv.skap

Jaaa. Navelen har poppet ut av magen [:'(] Syns ikke det e så kjempe fint[8D] Men men, ikke no vi kan gjøre me det vel. Kansje vi skal teipe den på plass, hehehe.... [:D]

hehe jo du får prøve[:D] likte det ikkje sist sv.skap.. hehe.. men no gleder eg meg til alt alle andre ikkje gleder seg til..[:D] hehe

eg tok ut piercingen sist sv.skap og fikk den ikkje inn igjen etterpå, men har halve hullet enda så har ett langt strekt hull over navlen.. ikkje noe fint.. men eg ble kjempe stor sist da så magen ble godt strekt..
skjønner godt du ikkje hadde lyst.. ble så lei meg da eg måtte ta den ut..
så vidt eg husker så var min strek ganske så tydlig sist...

Ingen strek og navlen er blitt ganske grunn. Håper virkelig ikke den popper, men kan jo ikke gjøre noe med det uansett så er bare å ta det som det kommer. [:D]

Hos meg ser det ut som halve navelen er på vei ut[:)] Også har jeg begynt å få strek. Den er ikke kommet lenger opp enn til bikinikanten foreløpig da.

Navlen er blitt mye grunnere, og streken hare jeg plutselig fått hele veien fra under brystene til underlivet... NICE...[8D]

ORIGINAL: fiffigfrøken

Navlen er blitt mye grunnere, og streken hare jeg plutselig fått hele veien fra under brystene til underlivet... NICE...[8D]

samme som eg fikk sist det:) koslig[8D]

ORIGINAL: Jazina

Ingen strek og navlen er blitt ganske grunn. Håper virkelig ikke den popper, men kan jo ikke gjøre noe med det uansett så er bare å ta det som det kommer. [:D]

nei ikkje kjekt når folk skal trykke på den.. då slår eg... min navel er veldig følsom.. hehe

Naveln min e snart "ute" [:D] haha !! Å æ har en ganske "dyp" navel [:)]
Streken har æ ikke fått [8|] Trudde æ begynte å få den, men den gang ei [:)]

Back
Topp