Navle

CB89

Forelsket i forumet
Januar 2017
Flere med utstående navle?

Fikk plutselig skrekken for navlebrokk.. :p

Navlen min har poppet sånn skikkelig, så den står jo liksom ut, ikke vondt eller noe.. annet enn så klart nå når jeg plutselig tenker på brokk så er jeg plutselig øm der; hypokonder... Hehe.. trenger nok bare høre fra andre om deres navler står ut og hvordan vet man om man har navelbrokk eller hva.. :p

#gæren
 
Last edited:
Min står ut nå. Gjorde det sist svangerskap også. Ikke brokk, bare navlen som ikke har noe annet sted å gjøre av seg:p
 
Nei min står ikke ut :) tror ikke den gjorde det forrige gang heller men usikker
 
Min ser ut som vanlig, innover altså, men har hørt om flere som har sagt den har endret seg. Vet ikke hva som er mest vanlig!
 
Min ble omtrent utsletta på slutten av første svangerskap. Andre svangerskapet poppet den vel en av de siste dagene som gravid. Stakk ikke mye ut, men litt. Hadde faktisk mye mindre mage den gang en første gang.
Nå er den fremdeles innover, men ser ut tkl å poppe når som helst :)
Tror alt er normalt. Hørt mange sier at den føles litt øm rett før den popper.
 
Jeg fikk navlebrokk sist svangerskap Misliker navlen min, det ser bare ikke bra ut. Ikke vondt heldigvis. Har snakket med legen om å få en henvisning til operasjon etter fødsel. Vet ikke hvordan man kan se om det er brokk nå, men navlen min tyter utover.
 
Navlen går ikke utover, men er ikke like dyp som vanlig og når jeg ligger ser man bunnen liksom :p Toåringen elsker å plukke inni og i dag sa han den luktet taco :p
 
Min har ikke vrengt seg utover enda. Tror det skjer om 2-3 uker. Er i ke 31 nå.
 
Navlen min har stått ut dei tre gongane eg har vore gravid. Vanlegvis går den innover :)
 
Min navle står ut og gjorde det sist også. Gikk fint tilbake den gang så regner med at det samme skjer denne gangen.
 
Navlen min finnes ikke lengre :hilarious::hilarious: den er helt jevn nå med resten av magen, den popper sikkert snart utover
 
Back
Topp