Navelen..

*Elin*

Forelsket i forumet
Har merket at navelen har blitt litt "bløt" og begynner å stikke ut, noen andre som begynner å få det? Trodde det skulle komme senere jeg [:)]

hehe min han begynt litt, men bare halve... hehe ser kjempe dumt ut.. hehe[:D]

Nei, navelen min er som den alltid har vært...gleder meg til hver eneste forandring jeg[:)]

Hehe, la merke til det i går. [:)] Ble kjempe glad, er så godt å se at magen vokser. Viste navelen stolt fram til kjæresten, men fikk bare et æsj tilbake [:D] Hehe

ORIGINAL: Najja

Nope, men jeg har delte magemuskler etter forrige gang, så er ganske så bløtt bak navlen. Har ca 1/2 cm (bredde) med rett-inn-til-tarmene[8D]

Hehe, hørtes virkelig ikke bra ut. Mye rart kvinnekroppen må gå igjennom [:)] [:D]

Min navle spretter nok ikke ut med det første, er litt for mye spekk uttapå magen min for at det skal skje tror jeg[8D]

ORIGINAL: *Elin*

Nope, men jeg har delte magemuskler etter forrige gang, så er ganske så bløtt bak navlen. Har ca 1/2 cm (bredde) med rett-inn-til-tarmene[8D]

Hehe, hørtes virkelig ikke bra ut. Mye rart kvinnekroppen må gå igjennom [:)] [:D]

Ja, kvinnekroppen må tåle mye!
Men jeg plages ikke av det, bare litt ekkelt om jeg trykker inn der.
En sjelden gang kan folk ha problemer med det, og da blir man sydd sammen, men har forstått det slik at da må man ha stor glipp hvor tarmene tyter ut

OJ, dette visste jeg ikke. Hørtes forferdelig vondt ut, uff, håper ingen her har opplevd, eller opplever det nå... uff uff

Navelen er fortsatt som den pleier, men arret etter navlepiercingen jeg har hatt (som jeg aldri har hatt noen problemer med verken mens jeg hadde den eller da jeg tok den ut for snart 4 år siden) har blitt rødt og begynt å verke litt!! Utrolig merkelig... Men den vil nok forandre form snart ja, magen begynner å bli stram og gravid[:D]

Min navel begynner også å ville ut..! Synes det var veldig tidlig (iforhold til sist) men men! Litt artig da[:D]

Jag har dyyyyyyyp navle, men den begynner å korte seg ned [:)] Den stakk aldri ut på meg , men ble helt flat [8D]

Min også har forandret seg! Har blitt myk ja, kommet litt lenger frem men tar nok en stund før den popper enda hos meg hvertfall [:D]

Popper ikke ut, men er definitiv blitt større i omkrets. Tidligere strekkmerker er tydeligere også[:'(]
Tipper den flater helt ut mot slutten.

Back
Topp