B bennylure Forumet er livet 8 Mar 2010 #3 ORIGINAL: Burger Nei, men det gjorde den ikke sist heller..Ble bare veldig strekt[8D] Samme her, ser mer ut som om jeg ikke har navel på slutten.[8D]
ORIGINAL: Burger Nei, men det gjorde den ikke sist heller..Ble bare veldig strekt[8D] Samme her, ser mer ut som om jeg ikke har navel på slutten.[8D]
ard87 Glad i forumet 8 Mar 2010 #6 ORIGINAL: Zephyre Jeg har en evighetsnavle, men de siste måneden så kommer jeg i bunnen om jeg tar fingeren i :-p Så den blir mindre :) samme her...min er superdyyyyp...begynt nå å kjenne bunnen hehe
ORIGINAL: Zephyre Jeg har en evighetsnavle, men de siste måneden så kommer jeg i bunnen om jeg tar fingeren i :-p Så den blir mindre :) samme her...min er superdyyyyp...begynt nå å kjenne bunnen hehe
Alyssa Gift med forumet ♡Junigull 2016♡ 8 Mar 2010 #7 Nei, og tror ikke den kommer til å gjøre det heller [:)]
Brødhuet Forumet er livet Mailykke <3 8 Mar 2010 #9 ORIGINAL: connie83 ikke ploppet ut men går jevnt med magen he he [;)] Samma her.
Frk.Knerten Forumet er livet 8 Mar 2010 #10 Den er ikke kommet helt ut,men den ligger ganske jevnt med magen nå[8D]Merkelig og se med tanke på at navlen min egentlig er kjempe dyp[8D]
Den er ikke kommet helt ut,men den ligger ganske jevnt med magen nå[8D]Merkelig og se med tanke på at navlen min egentlig er kjempe dyp[8D]
J J101115 Betatt av forumet 8 Mar 2010 #11 Nei min har ikke kommet ut enda, men navelen min er til vanlig veldig dyp, å nå er den mer jevn med magen[:)] Så ting er på gang, hehe!
Nei min har ikke kommet ut enda, men navelen min er til vanlig veldig dyp, å nå er den mer jevn med magen[:)] Så ting er på gang, hehe!
CLJ Glad i forumet 8 Mar 2010 #12 ORIGINAL: julie89 Nei min har ikke kommet ut enda, men navelen min er til vanlig veldig dyp, å nå er den mer jevn med magen[:)] Så ting er på gang, hehe! samme her[;)]
ORIGINAL: julie89 Nei min har ikke kommet ut enda, men navelen min er til vanlig veldig dyp, å nå er den mer jevn med magen[:)] Så ting er på gang, hehe! samme her[;)]
*Petrine* Forumet er livet 8 Mar 2010 #13 ORIGINAL: Burger Nei, men det gjorde den ikke sist heller..Ble bare veldig strekt[8D]