Navelen

Mrs.JaxTeller

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg har fulgt med navlen litt for å se om den forandrer seg og Evt når å sånn :) prøver å få med meg mest mulig av forandringer osv siden dette mest trolig er siste gangen:)

Igår var navlen min hul som vanlig , men litt stram på toppen . Idag er den helt forandret :D

Tror bildet ble opp ned :p men som dere ser så er den ikke dyp og hul mere :D

Får jeg se DIN navle :p?

ImageUploadedByBV Forum1442596910.183558.jpg

ImageUploadedByBV Forum1442597912.556047.jpg
Hadde innover navle :p nå er den ganske så sprengt. Spent på om den popper :p

Min har poppet begge de to gangene før, og jeg går bare og venter på at den skal gjøre det denne gangen også, den er ganske flat nå.

Lillesøster i huset har utovernavle (et lite navlebrokk) så for hennes del blir det sikkert spennende når min popper.

Min har poppet begge de to gangene før, og jeg går bare og venter på at den skal gjøre det denne gangen også, den er ganske flat nå.

Lillesøster i huset har utovernavle (et lite navlebrokk) så for hennes del blir det sikkert spennende når min popper.

Tipper det blir spennende for henne da ja :D

Min er like innhul og kjedelig som den pleier :-P Men der jeg hadde piercingen min derimot, der har det blitt skikkelig hardt og stramt! :-P

Her var den hul under hele svangerskapet sist gang. Ser heldigvis ut for at den blir det denne gangen også :)

Min popper ut når jeg ler eller strammer. Skjedde første gang I går, og da fikk jeg litt panikk! Er veldig innover til vanlig, men nå stikker øvre del ut. Regner med hele greia tar seg turen ut om litt. Syns det er litt ekkelt, men føler den liksom har fått en opprensking! Er feks. ingen gjemmesteder for navlelo nå.

Så gøy tråd da:D
Ser tydelige forandringer på navlen min også. Strekt seg nedover. Pleier å være hul. ImageUploadedByBV Forum1442642599.610867.jpg

Min popper ut når jeg ler eller strammer. Skjedde første gang I går, og da fikk jeg litt panikk! Er veldig innover til vanlig, men nå stikker øvre del ut. Regner med hele greia tar seg turen ut om litt. Syns det er litt ekkelt, men føler den liksom har fått en opprensking! Er feks. ingen gjemmesteder for navlelo nå.

Hehe !! Igår når jeg såg tilfeldig først at den var sånn så trodde jeg at jeg hadde vært slurvete med navlelo, så jeg prøvde å pirke ut d jeg såg, før jeg innsåg at det var min egen hud :D! Følte meg passe dum ett øyeblikk da ja!:p

Her er min navel, vil mene at jeg hadde en nokså dyp navel før :p også popper navelen ofte mer utover dagen faktisk. Ikke sånn kjempefint med piercing arr og hullet men men :p
ImageUploadedByBV Forum1442649103.562383.jpg

Nå har jammen meg navlen min begynt å "flate ut" på toppen også! :-P Måtte bare ta bilde for å se den skikkelig i dag, siden det har stramma så der omkring i det siste! :-P

Haha morro tård :-D navelen min begynner også å forandre seg. Snart popper den vel ut også :-P

Ungene har observert at min er delvis på vei ut når jeg står.

Når jeg ligger er magen mindre og navlen fortsatt inn.

Back
Topp