Navelen

Hønipønii

Flørter med forumet
Februarlykke 2015
Jeg har vondt i selve navelen og bak den kan man si, er litt vanskelig å forklare. Det gjør vont når jeg trykker på den. Kjenner det også når jeg bøyer meg fram. Er veldig merkelig. Har hatt det slik siden i går. Har ikke noe vont i magen ellers, og har heller ikke hatt hull i navelen.

Noen som har opplevd det samme når man har vært gravid?

Har ingen erfaringer med dette.

Men jeg kom på når jeg så navel-overskriften kom jeh på:
Jeg har piercing i navelen.. Når bør jeg ta ut denne?

Jeg har hatt det til og fra siden uke 19-20 ca. Jordmor sa at det nok var pga magemuskler og div som tøyes og strekkes :-)

Men jeg kom på når jeg så navel-overskriften kom jeh på:
Jeg har piercing i navelen.. Når bør jeg ta ut denne?

Har du tatt den ut enda? Jeg tok min ut for noen år siden, men jeg kjenner at dersom jeg hadde hatt den i når jeg bke gravid, så måtte jeg nok tatt den ut rundt uke 20- da begynte det å strekke greit mye rundt navelen, og nå i uke 25 er det helt stramt, så en piercing hadde nok vært ubehagelig.

Har du tatt den ut enda? Jeg tok min ut for noen år siden, men jeg kjenner at dersom jeg hadde hatt den i når jeg bke gravid, så måtte jeg nok tatt den ut rundt uke 20- da begynte det å strekke greit mye rundt navelen, og nå i uke 25 er det helt stramt, så en piercing hadde nok vært ubehagelig.
Tatt den ut nå. Var så rart i starten, følte meg naken liksom uten den. Vent meg til det nå:)

Ja, synes det såg "tomt" ut når den ikke var der lengre.. lurer på når det gror helt. Får fremdeles en piercing gjennom, og tror det er 3-4 år siden jeg tok den ut :-P

Back
Topp