Navelen

prikken2

Betatt av forumet
Navlen min er begynt å stikke ut!!!  Synes ikke det er noe særlig! Tror junior har sparket den ut!!!!!!!!

hehe, navlen min har stikki ut lenge, ser jo helt merkelig ut..... men den går raskt tilbake om noen få måneder [;)]

den har poppa ut her og.
synes det er skjønnt jeg[;)] men er bra det bare er for noen mnd.

ikke noe utpoppa navel her nei, men det er normalt at den kommer poppende ut ja[:D]

Har ikke skjedd noenting med navelen min....Går like mye innover nå som den gjorde tidligere. Men det er vel ikke alle som popper ut kanskje?!

Min har ikke poppet ut... Det gjorde den ikke med de to eldste heller....

Min er bredere og ganske utstrekt. Kjennes ut som den kan poppe ut når som helst. Har aldri sett navelen min før, hehe..[:D]

Min har heller ikke poppet ut ennå, men den er jammen meg blitt strekt ja! Er vel ikke så lenge før den vrenger seg her heller tenker jeg.. [:)]

ORIGINAL: lykkeligemeg

beijbi: samme her! den har blitt mindre innover da, men ikke på langt nær poppet ut enda!

Signerer på denne[:)]

Min har ikke kommet ut enda.., men noen ganger føles det som om jeg skal sprekke..[&:] Det er skikkelig vondt rundt og i navlen[:)]

min har iallefall begynt å popp eut, spesielt på kvelden, da magen "mystisk vis" eser ut:)

Min har nesten poppet ut, det er ikke lenge til tror jeg.
Det er så rart og ekkelt og se på, ser ut som magen snart skal sprekke hehe

ORIGINAL: LK

Min har ikke kommet ut enda.., men noen ganger føles det som om jeg skal sprekke..[&:] Det er skikkelig vondt rundt og i navlen[:)]

Signerer! Ingen navel-popping her ennå... men som det strekker!

Ingen popping her heller...enda. Den kommer nok helt sikkert[&:] Navlefobi....[8|]

ORIGINAL: Lillepusen

ORIGINAL: LK

Signerer! Ingen navel-popping her ennå... men som det strekker!

Samme som her det [:D]

ikke min heldigvis [;)]

Min stikker ikke ut, men den er blitt helt flat[&:][8D]

hehe, min har poppet ut...men den er flat, buler ikke ut...æsj, ekkelt...men det minner meg om typisk gravid navel, da...[&:]

Min er nesten ute den, det veldig rart og litt ekkelt....[:o][:'(] hehe[:D]

Back
Topp