Har din navel poppet ut av hulen sin, det har min...gjorde det faktisk for noen uker siden[:-] Litt plagsomt faktisk! Å føle seg så gravid i begynnelsen av graviditeten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: bumpien
Ikke på LANGT nær, men min navle er en sånn "never ending story", altså, den har ingen bunn. Den poppet ikke ut sist heller, så bare ut som et rumpehull på slutten [8D] (ja, vi lo masse av det samboer og jeg - hehehe)
ORIGINAL: Rosica
Ikke på LANGT nær, men min navle er en sånn "never ending story", altså, den har ingen bunn. Den poppet ikke ut sist heller, så bare ut som et rumpehull på slutten [8D] (ja, vi lo masse av det samboer og jeg - hehehe)
Hihiiih, akkurat slik navle har jeg og. Ble aldri noe mer enn et rompehull!
ORIGINAL: MyOwn
ORIGINAL: Rosica
Hihiiih, akkurat slik navle har jeg og. Ble aldri noe mer enn et rompehull!
Haha!! Her også!! [:D]
ORIGINAL: djune
Må slenge meg med i rompehullgjengen [;)] Fikk aldri utovernavle, og ikke gravidstrek på magen heller [8|]