Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk beskjed av noen venninner om at jeg aldri kommer til å få utstående, men den har fått mer og mer utMin er grunneremen blir nok aldri utstående. Ble ikke det sist heller. Men har mye spekk på magen da
syns magen min er så stygg. Fikk så mye heng sist, å la på meg litt i barsel tiden. Så fått enda mer heng. Så ser jo bare feit ut hele tiden. Selv om jeg kjenner en gravid mage under flesket..
Her må det trenging til, fortsette med sukkerfritt kosthold uten raske karbohydrater. Å skal jeg få en "fin" mage igjen. Må jeg nok få bukplastikk da det er mye mer enn hva man kan ordne med trening og slanking. Derfor setter legene keisersnittet mitt sånn at arret blir borte om jeg skal ha mage plastikk en gangJeg fikk beskjed av noen venninner om at jeg aldri kommer til å få utstående, men den har fått mer og mer utså det blir gøy å se hvordan det vil bli etterhvert
![]()
Jeg har lyst til å melde meg på sånn felles barseltrening med andre kvinner og babyer, vil ha før-graviditet kroppen min tilbake, så skal prøve å være flink med detDet kan være en ide for deg kanskje? Da slipper du kanskje å tenke at magen din er "stygg".. <3
Skjønner ! Nei da er det bare å stå på etter hvert daHer må det trenging til, fortsette med sukkerfritt kosthold uten raske karbohydrater. Å skal jeg få en "fin" mage igjen. Må jeg nok få bukplastikk da det er mye mer enn hva man kan ordne med trening og slanking. Derfor setter legene keisersnittet mitt sånn at arret blir borte om jeg skal ha mage plastikk en gangså jeg slipper å ha fler arr. Ikke at det hadde brydd meg. Å syns egentlig magen er styggest når jeg er gravid, for den ikke får den runde formen pga heng på nedre del av magen.
Samme her! Men jeg har hatt piercing i navlen i 1,5 år, så mulig jeg synes navlen ser mer strekt ut nå siden jeg nettopp har tatt den utHar ikke stripe, men navelen har begynt å "poppe ut"
Har alltid hatt innovernavle.

Jeg har også dyp navel og den siste uken har den begynt å bevege seg utoverJeg kunne godt tenkt meg å fått en sånn "utovernavle", men har alltid hatt en dyp navel, så er nok liten sannsynlighet for at den kommer til å stikke ut i løpet av graviditeten.Ser ingen antydning til det enda hvertfall.