navelen deres

jas

Forumet er livet
har den forandret seg??

Min navel har ikke poppet ut ennå, men den er nok på vei...har forandret seg endel de siste tre - fire ukene....

Navlen min er snart helt borte.. snart har jeg bare en jevn mage.. skikkelig snålt..

Navelen er blitt så rar, den er nok i ferd med å flate seg ut. Litt søt egentlig[:D]

Jeg har hatt utovernavle lenge jeg [:D]

Heldigvis så går navlen min innover! Har litt angst for å få utovernavle jeg, synes det er så stygt! Ser jo ut som en knapp joooooo [&:] 

Min er helt normal og jeg har heller ikke fått den mørke streken på magen.Sist kom det rundt uke 34 så vidt jeg husker.....

min navle står på en måte ut, men rekker ikke ut av hullet enda...?? skjønnte dere det???
Den er nesten flatet ut nå....snert popper den heeeelt ut![:)]

Ikke poppet ut her heller, men den har vært i konstant forandring den siste tiden, ikke så lenge før den er ute tenker jeg[:D]

navlen min e nok på vej ut ser d ut som hehehe ! men he kje fått knapp navle helt endå hehe :):)

jevn men ikke knapp her..hihi..må le av dere dahhh! søte assa! leser innleggenen for sambo her til tider...han lo da han hørte knapp her..hihi

Klems

Jeg vil ikke ha utpoppa navel!![8D]
Jeg liker ikke navler, har helt angst![&:]
Uuæææ! Min er ganske normal ennå, så vidt jeg kan se...[8|]

Min poppa ut tidlig denne gangen, og jeg hater det. Forrige gang var den seg selv hele tida, og det likte jeg godt.
HATER NAVLER!!!!!

ORIGINAL: chello

navlen er jevna med jorda[;)]

Bra sagt[:D][:D] Føler at min også er sånn.

Min navel har strukket seg ut og er helt borte. Har og en mørk stripe som går over hele magen....har hatt den siden 4 mnd ca...noen som vet hva den stripen betyr?

Noen får denne stripen, men den går bort etter fødsel..

Stripen er der egentlig hele tiden, det er hormonene som får pigmentene til å endres[;)]

Ingen stripe hos meg!
Navelen er vel egentlig innover ..........enda, men det er ikke lenge før det er flatt.[:D]

ORIGINAL: edvine

Ingen stripe hos meg!
Navelen er vel egentlig innover ..........enda, men det er ikke lenge før det er flatt.[:D]

Fødselsstripen (Linea negra)
Mange gravide oppdager en mørk loddrett stripe mellom navlen og kjønnshårene. Denne stripen finnes til enhver tid, men er til vanlig samme farge som huden ellers. I svangerskapet blir stripen imidlertid mørkere slik at den blir synlig. Også dette har sin årsak i hormonnivåene og vil forsvinne etter fødselen.

Back
Topp