nav

zzzzzzzznorkfrøken

Forelsket i forumet
[:@][&:][&:]

nav har nå rota bort 3 søknader og nå har de stoppet pengene mine.ringte for og snakke med en på kontoret i dag men fikk huden full at jeg ikke har krav på mer og gadd ikke svare på spørsmålene mine.alt jeg fikk som svar er at jeg måtte vente på søknaden.yeah right hvis den noensinne når fram.ble skikkelig lei meg så vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå.[:@]har 40 kr til den 4 februar.måtte bare få det ut.HAAAAAAAAAAATER NAAAAAAAAV

Sitter for tiden akkurat i en stooor suppe nav har klart å lage jeg å...og ja uten pengene jeg skulle fått denne måneden... [:@]

Jeg hater også nav!!

Jeg har heller ikke fått penger fra NAVSATANSKUKDRIT denne mnd! Så jeg er ca blakk! Jævla moro! De roter sånn at det er til å bli GAL av.

Uff, så kjipt [:'(]
Håper det ordner seg for deg. Kanskje du kan låne noen kroner av familien din?

Skulle ønske de hadde rota bort mine papirer for jeg har visst fått for mye barnetrygd. Hvisste vel ikke jeg at jeg hadde meldeplikt når jeg flytta utenlands! Så heldige dere som får mine penger. Sa jo fra til folketøgda for FAEN!!!!

Dette kan umulig stemme. NAV har da en veldig god struktur, gjør sjelden feil og reformen er en suksess, det sier jo til og med NAV-sjefen selv. Jeg mistenker at du egentlig bare er ute etter å provosere nå for å starte en krangletråd siden det er bare 25 minutter igjen av fredagen nå og du forutser at mange vil komme til å være helt uenig med deg hva angår NAV. (litt som fulle typer som skal ha seg ti-på-tre dame på byen).

ORIGINAL: Kal-El

Dette kan umulig stemme. NAV har da en veldig god struktur, gjør sjelden feil og reformen er en suksess, det sier jo til og med NAV-sjefen selv. Jeg mistenker at du egentlig bare er ute etter å provosere nå for å starte en krangletråd siden det er bare 25 minutter igjen av fredagen nå og du forutser at mange vil komme til å være helt uenig med deg hva angår NAV. (litt som fulle typer som skal ha seg ti-på-tre dame på byen).

God struktur you say?
Nuvel. De rota en gang med mine papirer i TRE mndr. Huslånet holdt på å gå til inkasso.
Det endte opp med at sjefen ringte meg og sa at NÅ var endelig ting i orden. Fikk en stor beklagelse på toppen av det hele. So joda, de glimter til innimellom de og.

Back
Topp