NAV..

H0112

Glad i forumet
Huff, jeg syntes det er så mye rot på nav, og det som er trist er jo at det går utover mennesker som faktisk trenger de [:(]

Jeg hadde en stønad som gikk ut 28 september, denne skulle jeg søke om å få videre, og det skulle i følge saksbehandleren min og legen bare være plankekjøring. Men hun anbefalte meg likevel og søke 4mnd føre, fordi de uansett opererer med en maks behandlingstid på 4 mnd.
Mot slutten av mai gikk jeg da personlig på Nav og leverte søknaden, og ga beskjed om at legen skulle sende erklæringen etter om et pr dager. Saksbehandleren sa at jeg burde ringe om et pr uker bare for å sjekke at søknaden var sendt avgårde til Nav forvaltning. Jeg ringte etter 2 uker, men ingen fant noe og saksbehandleren var på ferie. Ringte etter 1 uke igjen, og saksbehandleren kunne fortelle meg at de ikke hadde fått noe legeerlæring, og hun kunne ikke svare på hvorfor hun ikke hadde informert meg om det tidligere.
Fikk tak i legen og han fikk endelig sendt over erklæringen 1-2 uker etter det igjen. Og alt skulle være i orden.

Det som skjer nå er at jeg sitter uten penger. Jeg fikk ikke penger i september, og saken er fortsatt til behandling. Jeg har ringt de hver dag i 2 uker, og fått samme svaret hver gang. Hun siste jeg snakket med sa at da fikk jeg gå på sosialen. Jeg skal vel for f*** ikke gå på sosialen fordi andre ikke gjør jobben sin.
Fordi om de kan bruke 4mnd, betyr ikke det at de må bruke 4 mnd. Ihvertfall ikke når de ser at det er noen som har ett vedtak som går ut i løpet av deres behandlingstid..

Så da sitter jeg her uten penger, tomt kjøleskap, og det er høstferie og jeg kan ikke finne på noe med dattera mi..for ikke å snakke om alle regningene [:'(]

Måtte bare få det ut, for jeg blir så inderlig forbanna på at de ikke forstår at det er andre menneskers liv de leker med [:@]

Back
Topp