Nav....

Et halvt år, det var da ALT for lenge

det synes jeg også! Men han måtte jo klage og da fikk han til og med skjeft da han spurte etter 8 uker hvordan saken står og beskjed at nav har en saksbehandligstid på ca 12 uker når man klager[:'(]
Og dette var ikke den eneste gangen vi har opplevd krøll med NAV! Det var vannvittig mye styr både med min sykepenger, foreldrepenger og dagpenger. I tillegg fant vi når for en stund siden ut, at man har krav på barnetillegg på dagpenger, noe vi ikke har vist om. Så har vi henvend oss til nav angående etterbetaling av barnetillegg. Gjett om vi har hørt noe fra nav.... INGENTING!! Har ringt til navkontoret i dag og dem skal jobbe med saken. Hvis jeg ikke hadde hørt det 100 ganger før hadde jeg kanskje trodd på det

Dere har virkelig hatt stri med NAV dere[:@][:@]

ORIGINAL: cathrine24

Nav klarer det gang på gang. Nå er det andre gangen på 3 mnd at jeg ikke har fått alle pengene mine, hvordan de mener at noen skal overleve på 2300 kr  i en hel mnd er for meg helt uforstålig!![:@] Takk å lov for sparepenger!!

Er det noe rart man blir deprimert å har lyst til å hylskrike til alle som jobber på NAV.[:(] Og jeg er en sterk person som sikkert ringer i snitt til dem 3-4 ganger i uken for å hele tiden ha orden i min sak....

Gruer meg like mye til da jeg skal ha permisjon, venninna mi tok det hele 3 mnd før hun fikk svangerskaps pengene sine[:@]

Jeg ville søkt om suplert livsopphold på sosialkontoret om jeg var deg. For det du får utbetalt er helt umulig å klare seg på! Tror minimum satsen for livsopphold pr mnd er på litt over 5000 kr. Ikke mye, men betraktelig bedre enn halvparten som du får nå. De sparepengene trenger du ikke opplyse de om, de er tross alt sparepenger...

ORIGINAL: alexine

ORIGINAL: cathrine24

Nav klarer det gang på gang. Nå er det andre gangen på 3 mnd at jeg ikke har fått alle pengene mine, hvordan de mener at noen skal overleve på 2300 kr  i en hel mnd er for meg helt uforstålig!![:@] Takk å lov for sparepenger!!

Er det noe rart man blir deprimert å har lyst til å hylskrike til alle som jobber på NAV.[:(] Og jeg er en sterk person som sikkert ringer i snitt til dem 3-4 ganger i uken for å hele tiden ha orden i min sak....

Gruer meg like mye til da jeg skal ha permisjon, venninna mi tok det hele 3 mnd før hun fikk svangerskaps pengene sine[:@]

Jeg ville søkt om suplert livsopphold på sosialkontoret om jeg var deg. For det du får utbetalt er helt umulig å klare seg på! Tror minimum satsen for livsopphold pr mnd er på litt over 5000 kr. Ikke mye, men betraktelig bedre enn halvparten som du får nå. De sparepengene trenger du ikke opplyse de om, de er tross alt sparepenger...

De har lovet å utbetale de pengene som mangler før neste gang, de sa bare ikke når[8|]. Men de sjekker konto'ene mine før de gir ut slikt. dessuten så har jeg en forholdsvis ny bil, må nok selge den da først.

Back
Topp