Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: cathrine24
Nav klarer det gang på gang. Nå er det andre gangen på 3 mnd at jeg ikke har fått alle pengene mine, hvordan de mener at noen skal overleve på 2300 kr i en hel mnd er for meg helt uforstålig!![:@] Takk å lov for sparepenger!!
Er det noe rart man blir deprimert å har lyst til å hylskrike til alle som jobber på NAV.[:(] Og jeg er en sterk person som sikkert ringer i snitt til dem 3-4 ganger i uken for å hele tiden ha orden i min sak....
Gruer meg like mye til da jeg skal ha permisjon, venninna mi tok det hele 3 mnd før hun fikk svangerskaps pengene sine[:@]
ORIGINAL: alexine
ORIGINAL: cathrine24
Nav klarer det gang på gang. Nå er det andre gangen på 3 mnd at jeg ikke har fått alle pengene mine, hvordan de mener at noen skal overleve på 2300 kr i en hel mnd er for meg helt uforstålig!![:@] Takk å lov for sparepenger!!
Er det noe rart man blir deprimert å har lyst til å hylskrike til alle som jobber på NAV.[:(] Og jeg er en sterk person som sikkert ringer i snitt til dem 3-4 ganger i uken for å hele tiden ha orden i min sak....
Gruer meg like mye til da jeg skal ha permisjon, venninna mi tok det hele 3 mnd før hun fikk svangerskaps pengene sine[:@]
Jeg ville søkt om suplert livsopphold på sosialkontoret om jeg var deg. For det du får utbetalt er helt umulig å klare seg på! Tror minimum satsen for livsopphold pr mnd er på litt over 5000 kr. Ikke mye, men betraktelig bedre enn halvparten som du får nå. De sparepengene trenger du ikke opplyse de om, de er tross alt sparepenger...