Nav

po

Betatt av forumet
Hei, jeg skal sende in å få refundert penger for medisiner, men er litt usikker på dette her. Noen som kan hjelpe meg kanksje?

Skal en sende inn selv om en ikke har oversteget beløpet på 15000 kr?
Får en refundert egenandelen en har betalt til sykehuset?

Vil bare legge til at det klaffet på første forsøk med oss[:)]..

Po

Jeg sendte inn når jeg kunne få noe tilbake, da jeg hadde oversteget de 15 000 kr, så det ble etter 2. IVF for meg, venter fortsatt på pengene, snakk om papirmølle, har ikke hørt noe så da er vel alkt greit tenker jeg. Så jeg har 15 000 kr ca tilgode.

Men når du sender inn kviteringene dine, ta kopi til deg selv. a også kopi av det beviset fra fertilitetsklinikken din, slik at du har det dersom det skulle komme på avveier, det skjedde meg med brevet fra klinikken. Derfor har det drøyet slik for meg......fikk o alt i retur med andre ord, bortsett fra det fra klinikken som er sporløst forsvunnet, de har fått alt sendt tilbake på nytt nå da.

Jeg gikk på nav fordi om jeg ikke var over 15000kr. Du har jo betalt en del egenandel,det får du skrevet av på egenandelskortet ditt. Og da kan du oppnå frikort i tilfelle. Jeg hadde litt på egenandelskorte fra før av,så jeg fikk tilbakebetalr rundt 2000kr.
Men fikk ikke noe for medisinene,siden det ikke var over 15000.

Back
Topp