NAV

Nøsste

Gift med forumet
Jeg tenkte skulle gå med alle kviteringene i måren etter forsøket. Jeg gruer meg......syns alltid di er så sure og spydige på det kontoret!!!Men får jeg noe igjenn når jeg ikke har kommt over 15000. Jeg reknet ut at jeg er på 14700kr.

Vet ikke om du skal vente med å levere kviteringer til du er over 15000. Du får manne deg opp, smile pent og spørre i morra selv om de ofte er lite hyggelige. Håper du treffer noen forståelsesfulle og fine mennesker slik jeg gjorde. Du skal jo få igjen for kjøring, overnatting ol. hvis du bor langt fra klinikken. De tinga går jo på egenandelskortet. Har du frikort kan du få igjen ganske mye. Vet ikke helt reglene for dette, men du finner en del om det på nav sine sider. Bl.a skjema for reiser og slikt.

Lykke til i morra![:)]

ORIGINAL: hestehov1

Vet ikke om du skal vente med å levere kviteringer til du er over 15000. Du får manne deg opp, smile pent og spørre i morra selv om de ofte er lite hyggelige. Håper du treffer noen forståelsesfulle og fine mennesker slik jeg gjorde. Du skal jo få igjen for kjøring, overnatting ol. hvis du bor langt fra klinikken. De tinga går jo på egenandelskortet. Har du frikort kan du få igjen ganske mye. Vet ikke helt reglene for dette, men du finner en del om det på nav sine sider. Bl.a skjema for reiser og slikt.

Lykke til i morra![:)]

ok....jeg har hatt 1 forsøk,og nå er jeg gravid. Så jeg kan vell ikke vente.Jeg har ikke frikort enda,men jeg har ein del på det. Jeg får høre med dem i måren. Håper bare det er ei koselige dame[:D]

Lever inn kvitteringene uansett! Har dere hatt utgifter til reise i forbindelse med forsøket, så har du uansett krav på å få igjen det som overstiger egenandelen på reisene. Det gjelder uansett årsak til at man må reise et stykke for å komme til lege/sykehus.

siden haukeland ikke henviste oss til klinikken i haugesund fikk vi bare dekket 46 kr per vei, altså fra hjemmet vårt til haugesund. det i la ut 620 kr per vei så kom bensin utenom, og vi får dekket 46 kr per vei[:'(] sinnsykt. vi har jo vært der nede tre ganger så er ikke mye vi får dekket nei[:@]

men men, eg skal no kreve de ca 200 kr eg hihi[:D]staten skal ikke få en krone av meg hahahaha[:D]

skal inn med reise papirene etterpå[:D]

men vist dette er ditt første forsøk og ikke er kommet over 15000 , hvorfor skal du da levere inn kvitteringene?

Jeg var på NAV i dag.....Tror jeg får noe over 1000 iallefall igjenn. Reise utgifter og det som kommer over 1700 på egenandelskortet..Og det med medisine kunne ta noen uker,for det måtte di sende videre til noen andre helse NAV eller noe sånn!

ORIGINAL: VilSåGjerne

men vist dette er ditt første forsøk og ikke er kommet over 15000 , hvorfor skal du da levere inn kvitteringene?

Man blir anbefalt å levere inn uansett [;)]

Back
Topp